19

2.4K 155 36
                                    

Deku:
Je to zvláštní to všechno sledovat....

,,No nic Katsuki... pojď bojovat!''
Zavolal na Kacchana Hitoshi a já začal mít strach.

Ne že by jsem v Kacchana nevěřil nebo tak něco, ale... bojím se o něho.

,,Pojďte... přemýstíme se''
Hitoshi nás vede jinam.. nechápu kam.

Katsuki:
Co si jako myslí že dělá ten... hnus!?

Nejdu nikam za ním!!

Pfff jde tam i Deku tak jdu taky no.

Došel jsem k Dekovy a Chytnu ho za ruku.

,,Lásko jsi více vystresovaný než já''
Pohladím ho ve vlasech.

,,Co? Ne já nejsem.... jsem v pořádku...''
On se na mě usměje, ale já vím že je nervózní a já ho chápu... nemám důvod se na něj zlobit.

Deku:
Dojdeme tam a tam je normální dráha na běh.. tam různé překážky a tak.... to má Kacchan vyhrané to vím už teď.

Úlevně si oddechnu a jsem rád že je to něco takového a že spolu nebudou bojovat jakože bojovat.

Katsuki:
Wtf... čekal jsem že budeme bojovat a ne že ten debil vymyslí něco takového.... Tsch srab jede... bojí se se mnou bojovat.

,,Pojď Katsuki... já tě porazím a Deku bude se mnou''
Zasměje se lhostejně a pokaď se tak bude dál usmívat tak mu vrazím.

Tohle je vážná věc... Deku je můj miláček a tak to navždy bude.

,,Drž hubu!''
Zavrčím a postavím se do jedné dráhy.

,,Deku? Jdi na konec Kirishimo ty to pojď odstartovat''
Usměje se Hitoshi na ty dva... pf Debil... jestli si myslí že mě porazí...tak je opravdu stupidní.

Kiri to odstartuje a my se rozběhneme.

Doběhnu na místo s radostí že jsem první, ale... on... on už tady doběhl.... co to sakra.

,,Hej! Musel jsi podvádět!''
Zařval jsem po něm... to nemůže být pravda...j-já prohrál!?

,,Já? Nepodváděl jsem....že ne Deku? Má lásko?''
Deku stál na místě a šlo vidět že se mu chce brečet a ještě k tomu ho ten fialovo vlasý hajzl poplácal po tváři a tak se zavrčením odejdu na kolej.

Ale ať si nemyslíte že to nechám jenom tak... to ani náhodou... Deku je můj a navždy to tak bude. 

Dojdu na pokoj a začnu vymýšlet plán jak Deka získat zpátky.... rozbiju tomu fialovo vlasému hubu! Debil!!

Deku:
Kacchan odešel? O-o-on odešel.... a já jsem tady teď s ním.

,,Tak... co s tebou uděláme brokoličko?''
Chytne mě palcem a ukazováčkem za bradu a nadzvedne mi jí.

,,Necháš mě s Kacchanem..''
Řeknu malinko rozklepaným hlasem a....

,,Super odpověděl jsi mi... jdi hezky za Katsukim a řekni mu že ho nenávidíš''

Cože Co!!?? Ne ne ne... nechoď moje tělo....ne... nesmím mu to říct..já ho miluju... ne... nechoď ugh... Ne!

Dál mé tělo jde směr Kacchanův pokoj i Když já vlastně nechci.... nikdy by jsem mu neřekl že ho nenávidím... jenom ze srandy kdy by jsem se k tomu zasmál a nakonec by jsem mu dal pusu ať si nemyslí že ho nenávidím, ale ať ví že ho celým svým srdcem miluju a že celé mé srdce patří jemu.

Dojdu k jeho pokoji, zaklepu a vejdu.

,,Deku?''
Řekne zmatemě Kacchan.

,,Víš Kacchan... už delší dobu ti chci říct jednu věc... a to je ta že tě nenávidím a že jsem tě nikdy nemiloval!!''

Tajemství (BakuDeku Yaoi) DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat