Katsuki:
,,Víš Kacchan... už delší dobu ti chci říct jednu věc... a to je ta že tě nenávidím a že jsem tě nikdy nemiloval!!''
Řekl Deku a mě malinko píchlo u srdce.Tohle by nikdy neřekl i kdyby to byla pravda..... Shinso si opravdu myslí že jsem až takový idiot? Tks to si myslí opravdu moc.
Jenom se malinko Usměju.
,,Já vím že jsem ten nejlepší člověk, kterého kdy můžeš znát''
Zavřu dveře svého pokoje, připlácnu Deka na dveře a začnu ho líbat.On se s radostí zapojil a i přes to že teď nejsme pravděpodobně spolu tak se zapojil.
Já si tady tohoto cukrouška nenechám jenom tak ujít.
Je to můj miláček a od nikoho jiného.
Nidko jiný se jeho rtíků dotýkat nebude jenom já.
Nikdo jiný se jeho těla dotýkat nebude...jenom já.
On celý je jen můj a aby jsem nebyl až takový sobec tak já jsem celý jenom jeho.
Po nějaké době ho pustím.
,,Kacchan já tě miluju'',,Já vím... já tebe taky a neboj... než se naděješ tak budeme zase spolu''
Dám mu pusu a pustím ho ven.,,Pá lásko''
Zamává mi a já jemu s úsměvem taky.O dva dny později:
Celá škola ví že jsme spolu chodily, ale tak to je jedno... ten zm*d to všem vykecal... přísahám že jakmile se mi dostena do ruk tak ho zmlátím... zmrda.Konečně je dneska sobota a tak mám možnost ho vyzvat na PvP.
Jdu kolem nich, je to pro mě utrpení sledovat Deka jak tam s ním je, jak tam on do něho furt něco mluví a jak tam Deku smutně stojí a jenom mu smutně přikyvuje.
,,OI! Shinso!''
,,Copak Bakugou?''
On se na mě otočí a začne mě probodávat pohledem.,,PvP teď... o Deka... kdo vyhraje tak ho má oficiálně!''
,,Myslíš si že mě porazíš? HA! Ani náhodou.. jsem lepší''
Řekne a já mu vrazím pěstí.Ještě se uvidí.
Mám 3. pravidla...
Pravidlo č. 1: Neodpovídat mu
Pravidlo č. 2: neposlouchat jeho keci
A pravidlo č. 3: Vyhrát pro Deka...
Jde mi o Dekovo štěstí a kdyby s ním byl opravdu šťastný tak ho s ním i nechám, ale jelikož na něm vidím že se s ním trápí tak pro něj klidně někoho i zabiju.
Nedělá mi to sebemenší problém jelikož ho mi-lu-ju....
Dojdeme k hřišti kde je mnoho lidí někteří jsou na jeho straně a někteří na mojí.
Jasně že na mojí jsou všichni z naší třídy a je samozřejmost že všichni už ví že jsem s Dekem něco měl, a že s ním ještě furt chci něco mít.
Chci ať je mé jméno spojováné s tím jeho, chci být jeho sexy chlapík, chci být ten co s ním chodí a chci být ten co pro něj udělá cokoliv.
Chci být ten co tady vždy pro něj bude v dobrém i ve zlém, nás dva žádná hádka jenom tak nerozdělí, jelikož my dva budeme navždy spolu, budeme mít rodinu budeme spolu navždy.
Tohle mě doslova nabudí a tak se proti němu rozběhnu a začnu i s Quirkem bojovat.
Jedna ráda, druhá, třetí, čtvrtá.
Snaží se mě furt ptát na nějaké otázky, ale já ho jenom tak nenechám! Deku bude navždy se mnou a tak to bude! Nikdo nás nikdy nerozdělí!! NIKDY!!
Neudržím se a použiju malinko větší útok než jsem měl v plánu, všechny kolem to skolí až na mě, všichni kolem leží a nejsou schopní jediného slova natož vstanout, kolem hoří.
No... většina z nich vstanula a vypadá to že jsou všichni v pořádku, ale i tak přijela sanitka, policie a hasiči.
Koukám se kolem a pohledem hledám Deka.... a.... ne.....
Jeho tělo leží bezválně na zemi, má zavřené oči a... vypadá to že ani nedýchá.
,,DEKU!!!''
Rychle běžím k němu.,,Ne ne ne... Deku no tak... lásko otevři oči''
,,Ka-Kacchan..''
Řekne slabě a dá mi ruku na tvář.,,No? Copak se děje...''
,,M-M-miluju tě''
Začne brečet.
,,Strašně moc mě to bolí Kacchan... všechno mě bolí''Teď začnu brečet i já.
,,No tak... Deku to ne... t-ty Neumřeš...''
Začnu ho hladit ve vlasech.,,V-vypadá to že ano...''
Začne kašlat a vykašlává krev.,,DEKU NE! Nenamáhej se To bude dobré lásko, vezmou tě do nemocnice, tam se na tebe podívají a vyléčí tě''
On se na mě usměje a přitáhne si mě do polibku.
,,M-M-miluju tě Kacchan''
Zavře oči.,,NEEEEEEEEE!!!!''
Přijede sem sanitka, naloží ho do auta a já k němu i přes pitomé keci sanitářů.Musím být u něho, nenechám ho samotného, ani náhodou.
ČTEŠ
Tajemství (BakuDeku Yaoi) Dokončeno
RomanceKaždý ví jak má Deku(Midoriya Izuku) své sešity na zapisování věcí o superhrdinech. Avšak jeden sešit má zaměřený jen a jen na jednu osobu. Ta osoba se jmenuje Bakugou Katsuki avšak Deku mu říká Kacchan. Jednoho dne se Katsuki dozví o těhle Dekov...