BAB 14 (MERAYU)

10K 158 5
                                    

"Iyan dah ceraikan SAra?"Datin Khatijah mula berbicara

"patutlah kamu datang pagi2 semalam sebab benda dah terang la ni?"Datuk Rasyid bersuara tenang

Aryan meraup mukanya dengan kasar "jadi papa dan mama dah tahu lah semua ni?tapi papa diam?mama pun?mama bagi anak mama kawin dengan pompuan yang seakan pelacur..dia curang dengan jantan lain belakang iyan ma" Serak suara Aryan akibat menangis

Datin Khatijah hanya menunduk..

"kami bukan tak nak bagitahu kamu..tapi kamu rase kan ape yang Erina rasa?kau curang dengan Sara dulu lepas kau tinggalkan dia dalam keadaan kosong iyan..ini karma untuk kamu..papa sendiri bagitahu kamu untuk kamu siasat tentang Sara..tapi kamu tak dengar.."

Aryan mula terfikir soal Erina..Erina!!

"pa ma.Iyan lupa yang Iyan tinggalkan Erin kat Terengganu"

"Iyan..kenapa kamu tinggalkan Erin kat sana..dia tu pompuan..ish budak ni"Datin Khatijah membebel..

"Iyan kena gerak dulu"Aryan mendaki tangga dan turun setelah bersiap terus beredar dari situ

----------------------------------------------------------------
"ni semua salah kau is"
"kenapa pulak salah aku"
"kalau bukan sebab kau ajak balik rumah aku Aryan takkan tau lah bodoh.."
"jadi ni salah aku?habis kau yang sedap dengan jantan kau tak salah?kau ingat baik sangat la kalau kau buat dekat tempat lain ha pompuan..kau kena ingat tau Sara kau tu sampah aje untuk laki macam aku"

Iskandar meninggalkan Sara sendirian di rumah itu

"Shittt..fuckkkk kau iskandar..sial kau jantan..tak gunaaaaa..."Sara kemudian mendail nombor Aryan..Aryan perlu dicari..takk..aku tak nak cerai..

"angkatlah iyannnnn.."Sara melemparkan telefonnya terus terfikir "Erina"
Sara terus mencapai kunci kereta dan keluar..

************
Erina yang baru usai membuat pembentangan itu terus balik ke hotel..

"penatnyaaaa..tapi berbaloi hahahaha"

telefon di lihat sekilas terlihat panggilan Aryan yang tidak dijawab..

"emmm..misi perlu diteruskan.."Erina bersiap siap untuk keluar bersiar petang itu

Aryan berulang kali menelefon Erina namun tak terangkat..Sampai sahaja di hotel penginapan Erina..terus mengetuk bilik kediaman Erina..tiada sahutan..

"mana dia ni"

Aryan kemudian ke pantai untuk mencari Erina..
Erina yang sedang menikmati makanan itu tidak perasan yang Aryan mendekatinya..

"woi kau tak reti nak angkat ke aku col"
"weii kepok jatuh uiittttt.."Erina menutup mulut sebab terkejut..kemudian memandang Aryan..

"u ni dah kenapa main sergah2 i macam tu..erghhh.."Erina malu bila dia melatah begitu kuat sehingga ade pengunjung yang sedang ketawa..

Aryan duduk di sisi Erina dan memegang bahu Erina supaya menghadapnya..Erina yang baru mau masuk keropok di mulutnya terus terlepas..

"listen..pasal Sara.."

Erina memandang Aryan..

"kenapa kau diamkan diri bila kau tau ni permainan sara dari dulu"
Erina hanya mendiam kan diri sahaja sambil meneruskan makan..

"Erina aku cakap dengan kau ni!!"Aryan bengang terus memegang muka Erina untuk memandangnya

"Ishhh..orang dengar la.."Erina menepis tangan Aryan

"kalau dengar mulut mane mulut"Aryan menampar perlahan mulut Erina..Erina menjeling

Usai makan mereka berjalan di pesisiran pantai itu

"betul ke u nak tau Aryan?"Erina menguis pasir itu

Aryan melihat perbuatan Erina dan hanya mengangguk..

*****
FLASHBACK..

Rumah Sewa Erina dan Sara

"u..jangan lah macam ni..geli la..eeee..hahaha"Sara mengekek ketawa dicium Iskandar di bilik sunyi itu

Erina yang berjalan dengan Elisya yang baru balik itu terdengar suara di bilik stor lalu menekapkan telinganya di bilik itu..

"Sara..kenapa kau ambik Aryan dari Erin?"
"sajeee..alaa..lagipun pompuan tu perasan bagus ingat semua laki nak kat dia"
"tapi memang betul pun kan..kalau aku pun aku nak"
"hello dia tu dah kena tebuk dah pun..u nak ape lagi"
"ala kau pun dah kena tebuk jugak kan..dengan aku"Iskandar lantas mencium leher Sara dan kemudian bertukar ganas..Kedengaran gerangan Sara yang bernafsu itu

Erina menekup mulutnya dan Elisya mula menarik tangan Erina dan berbisik "der..aku ingat dia suci..rupanya lagi busuk dari kau"

Erina hanya tersenyum sinis .

Seminggu kemudian..

Erina dan Elisya yang pulang lewat itu ternampak Sara berjalan ke rumah kosong di kawasan perumahan itu..Erina mengajak Elisya untuk mengintai Sara apa yang dibuatnya..

"mesti berasmara lagi dengan iskandar ni"
"shhh nanti dia dengar"

mereka mencari lubang disebalik pintu rumah itu terus terbuntang mata Erina dan Elisya bila Sara sedang berasmara dengan pak guard kawasan perumahan mereka..

Erina dan Elisya terus lari dari tempat itu kerana geli..

"eee..dengan pak guard pun dia layan..memang hyper sex budak ni.."

"pelacur la tu"Erina menebak..

"weii.kau cakap ape kat aku ha?"Sara yang bila datang mendengar perbualan mereka

"Eh baru habis bermadu asmara dengan pak guard ke yunk"Erina memerli

Sara tersentap lalu menampar Erina

Erina yang berang itu lalu menarik rambut Sara dan menumbuk perut Sara lalu menindih Sara..Sara yang mengerang kesakitan itu mencuba untuk lari

"kau dengar sini betina..kau tu tak ubah macam pelacur..dah banyak kali aku jumpa kau dengan jantan lain buat projek..dalam.kereta kau buat..dengan professor kita sendiri pun kau tibai..kau macam sampah yang orang kutip boleh buang semula.kau tau tak"

"arhhhh kau pun same je Erin..kau ingat aku tak tahu yang kau dengan Aryan dah berapa kali terbabas..kau pun same"

"weiii..dia buat projek dengan sorang je..kau tu sampai berpuluh jantan..tak sedar betul betina ni..kenapa erk kau tak suka Erin?"Elisya menyampuk

"huh..suka hati aku la nak suka ke tak..dah memang aku benci betina babi ni..muka tah ape2"

Erina menarik rambut Sara dan berbisik si telinga itu "kau..jangan sampai Aryan tahu perangai sebenar kau ni..kalau tak..outttt"

End Flashback

PERAMPAS ITU AKU (COMPLETE)Where stories live. Discover now