Sudah seminggu Erina dan Aryan tidak bertegur sapa..Erina yang duduk di balkoni mula berfikir
'ape yang aku nak lagi..ape yang perlu aku buat..aryan pun dah tak layan aku..tanya sepatah jawab sepatah..aku nak terangkan hal hari tu pun mengelak'
huh..terdengar keluhan dari bibirnya
Aryan memasuki bilik dan melihat Erina berpeluh tubuh di balkoni sambil termenung..Aryan menuju ke arah Erina
"kau buat ape kat sini" Erina terkejut lantas membetulkan kedudukannya yang rapat dengan Aryan
"saje ambik angin malam.."Erina kemudian duduk di kerusi di balkoni itu untuk memberi ruang kepada Aryan yang berdiri itu
"aku nak cakap sesuatu dengan kau"Aryan masih melihat langit
"cakaplah"dalam hati Erina penuh debar takut dilafaz cerai
"minggu depan kita pindah..duduk rumah aku"
Erina berdiri terkejut "pindah?emmm..tapi i nak balik rumah i"
"rumah tu kau jual je..senang"Aryan ingin beredar namun lengannya dipegang Erina
"Jap..jual?why?emm..kalau u nak balik rumah u..u baliklah..i balik rumah i..kita bukan sebulu pun duk sekali kan"
"well kau lupe satu benda Erin..kau isteri aku..aku suami kau..kau kena ikut ape yang aku suruh..faham"Aryan melepaskan genggaman Erin
Erina menurut Aryan masuk
"noo..kenapa perlu i ikut cakap u?kalau kita duduk sebumbung pun tapi tak bercakap untuk ape?u nak seksa i ke ape?yess..i admit..memang i rancang semua tu..i sengaja goda u..sengaja runtuhkan rumahtangga u..i buat semua tu sebab i nak balas dendam dekat ape yang korang buat kat aku"
Aryan memandang Erina dengan amarah "ape lagi yang kau nak buat haa Erin?Kau dah dapat..kau dah berjaya pun balas dendam..so?sekarang ni kau nak ape?kau dah dapat aku.."
"ye..saya dapat awak..tapi saya tak dapat jiwa awak..mahupun hati awak..saya cuba nak berubah Aryan..kalau boleh saya nak jugak jadi isteri yang solehah untuk awak..kalau u rase ape yang i buat ni salah..and Sara tu betul..i rase sampai sekarang u kena diperbodohkan oleh dia"
"stop it Erin!sekali lagi kau sebut nama Sara.."
"what??u nak buat ape?sekarang u dah rase kan rasa dikhianati?macam tu i rase dulu..dengan mata i sendiri u curang..tapi u still baik dengan i..u tak bagitahu i..tapi i butakan mata i nak tunggu u jujur dengan i..n then u jujur..i diperbodohkan Aryan"
"benda tu dah lama Erin..kenapa u nak mengungkit?dah 2tahun benda tu..u nak ungkit sampai bila?haa?"
"sampai u rase macam mana sakitnya i bila ditinggal dalam keadaan takde ape2..dalam keadaan kotor..dalam keadaan i tak boleh buat ape2..i serahkan maruah i dekat jantan yang dah janji nak kawin dengan i..sekarang janji tu i dah tunaikan untuk u"
Aryan meraup wajahnya..Kusut..yeee..
"kau dah gila Erin.."
"ye..aku dah gila..kau je belum tahu sakitnya jadi gila..gilakan kau"Erina keluar dari bilik itu
Aryan menumbuk dinding di situ sehingga berdarah
**********
YOU ARE READING
PERAMPAS ITU AKU (COMPLETE)
RomanceDari kawan jadi lawan itulah persahabatan antara Erina dan Sara apabila Sara merampas kekasih hati Erina iaitu Aryan Setelah 2 tahun Erina hadir didalam hubungan Sara dan Aryan Strategi Erina bermula untuk merampas kembali kekasih hatinya Apa yang a...