Erina tersedar bila cahaya mula terkena matanya..menggeliat eeyahhhhh bukk!
'Ha!ape aku tumbuk tu' Erina memandang sebelah katilnya dan melihat Aryan menggosok pipinya dalam kemamai
"ape kau ni main tumbuk2"
Erina terus terduduk..dilihat baju nya takut dirogol ke malam2 mana tahu kan..jantan kalau nak memang tak kira situasi
"aku tak buat ape2 lah"
Erina menjeling..disentuh matanya yang sembap itu..nak bukak mata pun susah..Erina kemudian bangun dan mencapai tuala terus mandi..
Usai mandi Erina turun ke bawah untuk menyiapkan sarapan..yela dah jadi bini kena la rajin dan masak..nak pikat suami dari perutnya..
Aryan yang usai mandi itu turun ke bawah dilihat isterinya itu sedang terjoget joget sambil memasak..
'menangis bagai nak rak semalam ingat moody..boleh pulak drama show' Aryan menggelengkan kepalanya
"jatuh cinta lagi..lagi2 ku jatuh cinta harus bagaimana lagi untuk kuuuuuuuu"terhenti pergerakan Erina bila berpusing kebelakang dilihat Aryan yang berpeluk tubuh itu memandangnya.
Mulut Erina yang muncung itu terus terbungkam dan dengan senyap2 dia memasak 'ish tengok orang..buat ape tah tengok aku..skodeng aku nyanyi la tu..kau ingat aku nak baik dengan kau..memang tak la'
"kau mengumpat aku ke ape"
Erina terkejut lalu berdehem..siap sudah nasi goreng Erina..Erina menghidangkan ke atas meja..
"makan"Masam sahaja wajah Erina
Aryan memandang wajah isterinya itu
"kau tak boleh senyum erk?kang tak pasal nasi ni tak sedap"
Erina menjengketkan keningnya "tak sedap tak payah makan..senang"
Aryan mengeluh 'marah aku lagi ni..yela tak marah kenapa dh kau cakap kurang ajar'
Aryan menyuapkan nasi ke dalam mulutnya terus "emmmm sedapnye sayang masakkk"
'erkk..dah kenapa?kau memang tak sedar ape yang kau buat semalam?'Erina buat muka bodoh
Aryan melihat Erina yang tidak bereaksi itu hanya makan sahaja..hummm
Usai makan masing2 sedang tengok citer Aryan ingin memulakan perbicaraannya
"Erin?"
"Emmm"
'itu aje dijawabnya..memang takde harapan ni'
"err..pasal semalam..aku"
"i maafkan"
Aryan terkejut lalu memandang Erina
"siyes?kau maafkan aku"
"yess i maafkan..i bukan nye marah lama iyan..i marah kejap aje.."
Aryan bagaikan tidak percaya dengan ape yang dikatakan Erina lantas dia memegang tangan Erina
"kau ok?"
Erina memandang Aryan dan tersenyum "ok..ok sangat..ape u ingat i nak maafkan u senang2 macam tu?no way..dah tuduh sis macam GRO senang2 sis nak maafkan..memang tak la sis"
"haa..Erin.."
"what?u nak cakap ape lagi?ade nak tambah ape2 lagi ke?nak sakitkan hati i lagi?atau nak samakan i dengan ex wife u?u tak jijik ke pegang tangan i ni..u kan cakap i same je dengn ex wife u.."
Aryan buntu..tak sepatutnya dia tuduh Erina macam tu
"Erin..aku mintak maaf..aku takde niat nak cakap kau macam tu..aku just..aku buntu..aku takut aku kena mainkan lagi..aku penat Erin"
Erina termenung..'sampai bila nak gaduh kan..aku kena lah goda dia..sampai dia tak boleh lari dari aku..humm.'
"ok..i maafkan u..but syarat"
"syarat ape pulak"
"izinkan i jadi isteri yang betul2 isteri u.."
Bagaikan terpaku dengan syarat Erina lantas dia tersenyum
"aku pun akan cube jadi suami yang sebetul betul nya untuk kau"
"well..ok..sis maafkan u.."
Aryan tersenyum..lega sudah..dia perlu berubah..perlu beri Erina peluang..
Rasa macam pelik la episode ni?hahahaha..tak boleh nak fikir macam mana lagi
kalau tak ok bagitahu erk?sis pening sebab tinggal lama
sorry
YOU ARE READING
PERAMPAS ITU AKU (COMPLETE)
RomanceDari kawan jadi lawan itulah persahabatan antara Erina dan Sara apabila Sara merampas kekasih hati Erina iaitu Aryan Setelah 2 tahun Erina hadir didalam hubungan Sara dan Aryan Strategi Erina bermula untuk merampas kembali kekasih hatinya Apa yang a...