8bulan kemudian
"mommy!!..kenapa turun..perut tu dah nak meletup pun nak jalan.banyak lagi"
"ala yayang ni..bosan la duk kat atas.."Erina dipapah Aryan turun ke ruang tamu..
Erina perasan panggilan Aryan ber kau aku sudah kurang..mungkin slow2 nak berubah la tu..
Baru sahaja Erina nak duduk
pretttttt...
Masing saling pandang..sesaat dua saat terus ketawa terbahak bahak..
"eee sayang ni kentut kuat la..sejak preggy ni kentut tu tak boleh pisah"
"hahahahaha..bukan saya..hahaahaha"Erina yang kemerahan ketawa itu dicubit Aryan..
"busukk..dah tunggu sini.."
"yunk nak g mane"
"luar jap nak basuh keta"
"nak tengok"Aryan memimpin isterinya ke luar rumah .Erina duduk di atas kerusi sambil melihat suaminya membasuh kereta..
bosannn..-_-
Erina bingkas bangun dan mendekati suaminya itu sambil tangan diletak kebelakang gaya bos..
"sini kotor lagi..sini pun"
Aryan hanya menurut tanpa mengetahui niat sebenar Erina..
"niii..sini kotor..basuh benda ni..penuh kotor ni..apela..saya tak nak kotor2 macam ni..saya pegi carwash lain la kalau macam tu" Erina berura membuka pintu kereta..
Aryan mengerutkan dahinya terus dia bangun dari mencangkung..
"sayang sengaja kenakan abang ke ape ni"
Erina menayangkan giginya itu..separuh badan sudah masuk ke kereta..sebelah kaki lagi di luar..
Erina yang ingin keluar itu didapati Aryan..
"i can walk la beby"
"no u cant"
"yes i can..look.."Erina berjalan memintas Aryan..Aryan segera mendapatkan Erina yang berjalan laju itu terus dipiat telinga
"tak boleh..perut dah macam ni ade hati nak marathon..ingat ni lumba jalan ke ape.."
"alaaa..daddy ni"
"dah duduk ...tengok aje"Erina duduk dengan mulut bermuncung..
"u..bile kita nak bermanja sayang2"
"ape maksud kau"
"yela..bile daddy nak panggil manja2 kat mommyyyyyyy"Aryan tersenyum
"la dah tadi bukan panggil sayang..mommy ke"
"no i mean full panggilan..no aku kau..jomla bermanja.."
"ape benda la..kenapa?"
"tak pelah kalau tak boleh..tak paksa..huhu"Aryan mendekati Erina dan duduk mencangkung depan Erina..
"iyeee..nak panggil ape princess"
Erina tersenyum riang bagai kanak2"sayang la..ape lagi"
"habis saya?"
"awak abang la..ke tak nak?"
"ok je..aku nak kau panggil aku abang..sayang..yayang..beby..semua tu..untuk aku sorang je"
"tengok tu dia aku kau lagi..kang kaki bengkak ni terajang kang"
"haippp..berdosa tau"Erina menggigit bibir bawahnya..
"dah jom sayang kita masuk dalam..panas kat luar ni..nanti ABANGGGG buatkan air"
Erina tergelak kecil..lucu pulak disebutnya
"kenapa gelak"
"no..macam kekok sikit..yela..dah biase panggil macam2..tibe2 kena stay dengan satu panggilan"
"tau pun..tapi takpelah..kena practice..nanti cakap depan anak takde la nampak kurang ajar"Erina mengangguk tanda setuju..Belum sempat mereka masuk ke dalam rumah
sebuah kereta berhenti di hadapan rumah mereka.."sape bang"
"entah"Dilihat Iskandar turun dari tempat pemandu dan membuka pintu tempat penumpang..
Sara..
"abang bukakkan gate tu..bagi diorang masuk"
"untuk ape"
"abang..dah lah tu..lupakan benda lepas k.."Aryan menurut permintaan isterinya lantas membuka gate rumahnya..
"masuklah Is..Sara"Erina yang memboyot itu mendekati Sara..
Sara yang semakin susut itu dipandang..Kesian sungguh Sara..
Sara melihat perut Erina yang membulat itu dan tersenyum..
"Hai Erin"
"hai sara..dah jom..kita borak kat dalam dulu..luar ni panas..bang..pergi buat air bang tuk tetamu..""what?" Aryan memandang Iskandar lalu menjemput dia masuk ke rumah..
"So sara how are u?kau ok?macam mana dengan treatment kat hospital?"
Sara hanya diam melihat Erina ..Air mata mula bertakung .
"Tq Erin..Tq sangat2 sebab kau sudi terima aku..kau suri tolong aku"
"no hallah..dulu kita pernah kawan..walaupun dalam.masa yang sama kau buat hal..n aku pun rampas laki kau..""aku mintak maaf sebab selama ni aku jahat dengan kau..aku.."Belum habis ayat Sara mulai menangis teresak esak
"aku maaf kan kau..aku pun mintak maaf jugak..yela masa tu masing2 tak matang..kita kosong2 k"
Sara mengangguk terus dipeluk Erina..
Aryan membawa sedulang air bersama kuih lalu dihidang kepada tetamu..Tempat sebelah Iskandar diduduk..
Aryan dan Iskandar menjadi pemerhati antara dua insan wanita yang sedang berpelukan dan menangis ..
Sesekali Aryan berdehem..
Sara meleraikan pelukan Erina dan memandang Aryan..
"iyan..i datang sini i nak mintak maaf dekat u..i tahu..i tak sepatutnya buat u macam tu dulu..i mintak maaf"
Aryan hanya mengeluh...muka diraup perlahan..Aryan memandang Erina yang memberi isyarat...
"aku dah lama maafkan kau Sara..lupakan jela ape yang dah jadi..benda dah lepas..lagipun aku sekarang dah bahagia..kau carilah kebahagiaan kau sendiri"
Sara hanya mengangguk dan menyapu air matanya itu .
"kitorang datang sini kejap je..sebab..aku dan Sara dah nak pergi ke Australia.." Iskandar bersuara setelah lama diam
"kenapa?"Erina memegang lengan Sara
"Aku..aku pindah kat sana.."********
"kau jagalah Sara tu baik2 ..aku tahu dia dapat dibentuk dengan baik kalau kau bentukkan dia"Aryan memberitahu Iskandar..
Mereka berada di pangkin luar untuk mengambil angin..
"tq iyan..aku tahu..tak sepatutnya aku dengan Sara dulu..sepatutnya aku tegah dia dari kawin dengan kau.."
"haha..tak..kau tak perlu tegah dia kawin degan aku..tapi kau perlu tegahkan diri kau dari masuk dalam.hubungan aku dan sara dulu"
Iskandar tersentap..Ade betulnya yang diberitahu Aryan..
Aryan menepuk bahu Iskandar dan berkata
"aku percayakan kau..aku tahu kau sayang kan Sara..pinang dia..kawin dengan dia Is.."
Iskandar hanya tersenyum..
"aku cube Iyan..tapi dia belum bersedia"
Masing2 melayan perasaan..
Buang Yang Keruh Ambil Yang Jernih
YOU ARE READING
PERAMPAS ITU AKU (COMPLETE)
RomanceDari kawan jadi lawan itulah persahabatan antara Erina dan Sara apabila Sara merampas kekasih hati Erina iaitu Aryan Setelah 2 tahun Erina hadir didalam hubungan Sara dan Aryan Strategi Erina bermula untuk merampas kembali kekasih hatinya Apa yang a...