4

6.5K 259 57
                                    

Jk: bebeği aldırmayacaksın!

Dediği şey gözlerimin dolmasına sebep olmuştu... Anne olmak için çok gençtim... Ayrıca annem'e ne diyecektim..?

D: hey... Birazcık empati kursana... Daha çok gencim ben... Ayrıca anneme söyleyemem... Beni evlatlıktan reddeder... Aldıracağım!

Jk: hayır! Karnında benim bebeğimi taşıyorsun! Eğer onu istemiyorsan doğurduktan sonra bana verebilirsin..! Aldırmak falan yok...

D: b-ben anlatamıyorum galiba... An-

Jk: Annene ayrı eve çıkmak istediğini söylersin... Sana bir ev tutarız... Böylece hiçbir şey anlamaz...

Gözlerimden yaşlar akıyordu...

D: annem hayatta izin vermez... Onu tanımıyorsun...

Jk: adın ne senin?

D: Danbi...

Jk: o zaman Danbi..! Evleneceğiz! Bebeğimi doğuracaksın!

Ağlamam şiddetlenmişti... Bir de bunla mı evlenecektim?! Annem kararlarıma saygı duyardı... Bazıları dışında... Ama ben bu evliliği istemiyordum!

D: seninle asla evlenmem!

Jk: sen bilirsin... Ama bu bebek doğacak!

D: YHA ANLAMIYOR MUSUN!!!????? ANNEM DİYORUM BENİ ÖLDÜRÜR! SENİN YÜZÜNDEN BİR HATA YAPTIM! VE BU HATAYI DOĞURAMAM!

Jungkook çok sinirli görünüyordu... Birazcık korkmuştum...

Jk: seninle evlenmeye meraklı mıyım sanıyorsun? Ben bebeğimin doğmasını istiyorum... Bunu sadece bebeğim için yapıyorum... Yoksa senle evlenmek benim bu dünyada en son isteyeceğim şey olur... Bebeğimi doğuracaksın Danbi... Gerekirse Evleneceğiz...

Yapacak bir şey yoktu... Evlenecektik...

D: T-tamam... Evlenelim...

compulsory marriage ✞ jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin