Öncelikle selam. Fark ettim de 757275822757 yıldır yb atmıyomuşum. Affedin lütfen, sizi seviyorum.
Danbi'den...
Bir kaç ay önce hayatımın hatasını yapmıştım. Şimdi ise cezasını çekiyordum. Belki de Jungkook a güvenmek hayatınızı birden boka çevirebilirdi. Zaten doğru düzgün tanımadan evlediğin birine nasıl güvenebilirsin ki? Ben güvenmiştim işte. Onu benden ayıracağını aklımın ucuna bile getirememiştim. Neden yapmıştı? Amacı beni üzmek miydi? Bilmiyordum. Tek bildiğim onu asla affetmeyeceğimdi.
Hayatımda bir çok kez üzüldüm. Önce tanımadığım bir adamla sex yaptım, sonra hamile kaldım, anneme yalan söylemek zorunda kaldım, onunla evlendim, çocuğum benden ayırıldı. Daha ne kadar kötü şeyler yaşayabilirdim ki?
Jungkook'dan
"Tanrım, n'olur yardım et."
Sang yaklaşık 2 saat kadar bir süredir ağlıyordu ve ben onu nasıl susturacağımı bilmiyordum. Böyle durumlarda kafamın içinden sürekli 'Danbi olsaydı sustururdu', 'Danbi olsaydı her şey daha kolay olurdu' gibi şeyler geçiyordu. Bir kaç ay önce Danbi hakkında düşündüklerim vardı ya? Onları siktir edin. Çünkü şuan yaptığım şeyden fazlasıyla pişmanım. Bi' kere bir anneyi evladından ayırmak en adi şerefsizlikti. Evet bunu yapmıştım fakat bir sorun bakalım hangi kafayla yaptım? Ya da sormayın çünkü inanın bende bilmiyorum. Sang'e tek başıma bakıyor, ve aynı zamanda da evi geçindirmeye çalışıyordum. Bu gerçekten inanılmaz zor bir şeydi. Fakat bunu ben seçmiştim öyle değil mi? Şimdi de cezasını çekiyorum. Hem vicdan azabı, hem başka şeyler... Gerçekten artık bana büyük bir yük olmaya başlamıştı. En kısa zamanda bir şekilde Danbi'ye ulaşmalıydım.
Ben bunları biraz zor birleştiririm haberiniz olsun.