3

6.9K 262 71
                                    

Şuan da o lanet olası bar'a doğru gidiyordum... O adamı bulacaktım... Onun yüzünden şu genç yaşımda anne oluyordum... Anneme hiçbir şey diyememiştim... Evlatlıktan reddederdi... Bar'a girdim... Gözüm onu arıyordu... Yüzünü biliyordum... Bar'ın içinde gezinmeye başladım... Umarım bugün gelmiştir... Bana yaptıklarını yanına bırakmayacaktım... Gözüm bar'da dolaşırken onu görmüştüm... Kızlara yavşıyordu... Ona doğru gittim ve onu dürttüm... Kaşlarım çatıktı... Arkasını dönerek...

×: *alaycı bir gülüşle* sen şu geçen hallettiğim kız değil misin ya? Ne oldu..? Beni mi özledin..?

Ona sert bir tokat atarak konuşmaya başladım...

D: sen nasıl bana dokunursun?!! Senin yüzünden başıma bir sürü bela aldım!!!!

Sinirli bir şekilde...

×: başına aldığın belalar umrumda mı sanıyorsun..?! Ayrıca sen bana nasıl vurursun!!!

D: hamileyim!

İsmini bile bilmediğim o adam kolumdan sertçe tutarak beni dışarı çıkarmıştı...

×: benimle olabilmek için söyleyecek başka yalan bulamadın mı?

Ne diyordu bu... Ben ona sadece haddini bildirmeye gelmiştim... Bebeği zaten aldıracaktım...

D: ne diyorsun be?! Hayatımı mahvettin... Zaten bu bebeği aldıracağım... Diğer kadınlara da böyle sokup hamile bırakma...

Tam dönüp gidecekken kolumdan kavradı...

×: S-sen... Ciddisin...

D: dalga geçer gibi mi görünüyorum?! Bırak kolumu... Gideceğim...

×: Bebeği-

Sk(sürtük karı): Jungkook... Gelmiyor musun?

Jk: Bi git... Seninle uğraşacak vaktim yok!

Sk: tamam ya gidiyorum...

Demek adı Jungkook'muş... Tatlı bir ismi var aslında... Offf ne diyorum ben..? Bana dönerek...

Jk: bebeği aldırmayacaksın!

compulsory marriage ✞ jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin