7

5.8K 248 6
                                    

4 gün sonra

Jk: Evet!

Hala inanamıyorum... Evlendiğime... Hamile kaldığıma... Dünyanın en mutsuz insanı kesinlikle ben olabilirdim... Çünkü karnımdaki şey bir hataydı... Bir hatadan oluşan bir hata...

NM(nikah memuru): gelini öpebilirsiniz...

Bir de öpücük şeysi... Ufff

Alnıma güççük bir buse kondurdu... Ve geri çekildi... Artık evliydik... Ve aynı eve çıkacaktık... Tabiki onunla uyumayacağım... Ayrı odalarımız olacak... Tüm bunlar yetmiyormuş gibi bir de onunla uyuyarak kendime daha fazla acı çektiremezdim... Onunla olmanın cehennemden bir farkı yok... Anca kız halletsin zaten... Onun yüzünden ne hallere düştük... Genç yaşımda hem anne hem de evli bir kadın oldum... Pardon kız...

...

Akşam olmuştu... Odamda telefona bakıyordum... Jungkook da salonda bir şeyler izliyordu... Duş almak için banyoya gittim...

Jungkook dan

Çok sıkışmıştım... Lanet olsun..! Danbi banyodaydı... Daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum...

Jk: Danbi! Hadi hızlı ol sıkıştık burda!

D: Banyo ile Tuvalet aynı yerde olmasaydı bunlar başına gelmezdi... Sabret azcık...

Jk: hadi...

D: yha bir dur...

Bir kaç dakika bekledim... Ama artık gerçekten eşeyecektim!

Jk: hızlansana biraz be karı!

D: karı?! Anan sana saygılı olmayı öğretemedimi?

Jk: hadi!!!

D: aman be çıktım..!

compulsory marriage ✞ jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin