16

4.3K 169 39
                                    

Jungkook'dan

Tam bugün oğlumla yeni bir hayat'a başlayacaktım. Sadece ikimizin olduğu bir hayat. Bu bencillik mi oluyor bilmiyorum ama onun Danbi ile yaşaması bana çok ağır geliyordu. Yani sadece benimle birlikte olsa ne güzel olurdu. Bundan sonra böyle olacak. O sadece benimle olacak. Olması gerekende zaten bu. Danbi çocuğuma iyi bakamıyordu. Bunu anlamam zor olmadı. Sang'i her ziyarete geldiğimde ağlıyordu ve Danbi onu asla susturamıyordu. O benimle daha mutlu. Onun elinden yemek bile yemiyor. Ondan korkuyor. Çünkü o kadar çirkinleşmiş ki ona bakmaya çalışırken, ben bile gördüğümde korkmuyor değilim. Ben Danbi'yi arkadaşım olarak dahi görmüyorum. Ondan gerçekten hiç hoşlanmıyorum. Hemde hiç. Çocuğuma bakamadığı için gözümden epey bir düştü zaten. Bazen kendime bu kızın neresinden etkilenip de o gece o bar'da onunla nasıl ilişkiye girdim diye sormuyor değilim. Evet o gerçekten çok çirkin. En azından kendime bu şekilde söylüyorum. O çok çirkin.

Sang'in kimliği olmadığı için onunla başka bir ülke'ye gitmek zor olacak. Küçük bedenini bir örtü'ye sardım ve arabamın arka tarafına koydum. Bunu yaptığımda sınırdan geçmemize az bir zaman vardı. Neyseki sesini dahi çıkarmadı. Nefes alabilmesi için azıcık aralık bıraktım ve beklemeye başladım. Neyi mi? Tabiki de sırayı. Bitecek gibi durmuyordu bu yüzden hava girmesi için kapıyı araladım. Daha sonra aklıma cevabını bulamadığım bir soru geldi. Acaba Danbi üzülür mü?





Yazar iyi değil.







Sevgili okuyucularım kitabın ismini ve kapağını değiştirdim. Haberiniz olsun yani jdjsj bu arada 10K için çok teşekkür ederim iyiki varsınız 💜

compulsory marriage ✞ jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin