i want to show u my heaven

2.3K 213 20
                                    

Köpek balıkları kan kokusunu yüzlerce kilometre öteden alabilir. Eğer köpek balıklarının bu işte iyi olduklarını düşündüyseniz, bir de insanlara bakalım. İnsanlar bu işte ustadırlar. Kanın kokusunu kilometrelerce uzaktan alabilirler. Üstelik yalnızca bununla da sınırlı kalmazlar. Onlar, ölümün kokusunu da alabilirler. Ve zayıf, mecalsiz ve diğerlerinden daha salak olduğunuzu anladıkları an üzerinize oynarlar.

Joker, çok insanın üzerine oynadı. Kumar işinde ustadır. Bu yüzden yanında asla kimsenin üzerine oynayabileceği zayıf birisini çalıştırmadı. Küçük bir çocukken, o ve annesi oyunlar oynarlardı. Joker, yediği meyveli yoğurtların küçük plastik kutularıyla kuleler yapardı ve annesi de ona yardım ederdi. Joker o zamanlar onu öldürmek istemiyordu.
Bu oyunlar Joker'e iki şey öğretti. Birincisi, yetişkinler çocuk oyunları oynarken zevk alıyormuş gibi davranmakta berbattı ve ikincisi, en alttaki tek bir yamuk yoğurt kabı bile düzeni bozmaya yeterdi.
Joker, Taeyong'u yanına almış olsa bile ona henüz tam anlamıyla güvenemezdi. Bir acil durumda kendini savunabilir mi, yoksa ayak bağı mı olur, yakalanırsa öter mi yoksa sessiz mi kalır, onun böyle bir manyak olmasına ne sebep oldu, gizli korkuları nelerdir?
Joker hepsini bilmeliydi.

Pahalı ve rahat yatakta başını diğer tarafa çevirerek Taeyong'u seyretti. Çocuğun sarı saçları yastığa dağılmıştı. Üzerindeki örtü omuzlarına kadar çekilmişti ve gözlerini sımsıkı kapatıyordu. Bir anlığına çocuğun ne kadar masum ve güzel gözüktüğünü düşündü Joker.

Sonra Taeyong'un yanına yaklaşıp omuzlarını tuttu ve yavaşça beline sarıldı. Taeyong kısa bir süre sonra kıpırdamaya başlamıştı. Belli ki, uyurken başkalarının kendisine dokunduğunu hissediyordu. Arkasına dönüp ona sarılan kolların sahibine bakmak istiyordu yalnızca fakat Jaehyun'un sıkılaşan kolları buna izin vermemişti.

"Bugün seninle ufak bir gezintiye çıkacağız güzelim."
Taeyong, yeni uyandığı için henüz tam açamadığı gözlerini yeniden kapattı ve sordu,
"Nereye gidiyoruz ki?"

"Kendini keşfetmene yardımcı olacağım diyelim. Kahvaltıdan sonra hazırlan sen."

Taeyong bunun Jaehyun'dan alabileceği tek cevap olduğunu biliyordu. Bu yüzden diretmedi ve gülümseyerek kendisini arkasında duran bedene yasladı. Jaehyun'un elleri belini ve sırtını okşarken yalnızca tatlı mırıltılar çıkartıyordu.
Jaehyun birazdan arkasından kalkınca dudaklarını hayal kırıklığı ile büzüp "Biraz daha kalamaz mıyız yatakta..." dedi. Jaehyun yerden topladığı kıyafetlerini tekrar giymekle o kadar meşguldü ki ona cevap bile vermedi.

Taeyongda en sonunda mızmızlanmayı kesip yerden aldığı elbiselerini isteksizce giymeye koyuldu. Jaehyun Taeyong'un üzerine giydiği yeni  kıyafetleri bir süre izleyip "Vay canına!" dedi. "Bu gerçekten dün geceden bile ateşli."

              ____________________

Taeyong son yarım saattir Joker'in cephanesindeydi. Aklınıza gelebilecek her türlü savunma ve saldırı aletinin olduğu koca bir mekana gelmişlerdi. Kendisine uygun, karakteristik bir silah arıyordu fakat görünen o ki, bulması çok zor olacaktı.
Askıdan aldığı ve ne olduğunu bile bilmediği bir şeyle oynarken Jaehyun yanına geldi. "O bir kalkan aslında, yalnızca nasıl kullanacağını bilmen gerek. Onu yerine geri bırak. Senden kendini savunmanı istemiyorum, senden saldırmanı istiyorum. Başkalarını kendisini savunmak zorunda bırakmanı istiyorum."dedi.

"Nereden bilebilirim neyin bana uygun olduğunu, hayatımda daha önce tek bir kez adam öldürdüm. O zamanda hayatımın aşkını duymama engel olduğu ve bana sürtük dediği için sinirliydim."

"Pekala, bana tarzını anlat sana yardımcı olacağım."

"Anlaştık, karşımdaki kişiye çok da yaklaşmak zorunda kalmayacağım bir silah istiyorum. "

"Yani bıçak tarzı şeyler sana göre değil."

"Sanırım öyle, ve ilkel şeylerden de hoşlanırım. Marjinal ve aynı zamanda sıradan şeyler...  
Eğer birine acı çektirmek istiyorsam muhtemelen elimde ona çok yaklaşmama gerek kalmayacak, kullanışlı, asla mermisi bitip beni yarı yolda bırakamayacak bir şeyle yapmak isterdim bunu."

"Al, artık senindir."

Joker, elindeki beyzbol sopasını Taeyong'a verirken ona gülümsüyordu. Bu çocuk istediği kıvama geliyordu. Taeyong eline aldığı beyzbol sopasını biraz salladı ve birden Joker'e çevirdi. Jaehyun bir anlık refleksle geri çekildiğinde ise bir kahkaha patlattı ve "korkmana gerek yok" dedi. "Bana güvenip güvenmediğini anlamak istemiştim sadece." Üzgünmüş gibi dudaklarını büzüp Joker'in gözlerine dikkatlice baktıktan sonra beyzbol sopasını elinde çevirdi ve arkasını dönüp çıkışa yürümeye başladı.

Joker ise yaşadığı şokla olduğu yerde kalakalmıştı. Anlamıştı. Anlamıştı ve anladığını Ty Quin de biliyordu. Dün gece onu başka bir adama verecek gibi yapıp sonradan söylediklerine gönderme yapıyordu. Dudağının kenarıyla, önden kendinden emin bir şekilde çıkışa yürüyen Taeyong'a gülümsedi.
Taeyong o sırada arkasını döndü ve "Ee Pudingim, gelmiyor musun?" dedi gülümseyerek. Joker kahkasını tutmadı ve başını tekrar Taeyong'a çevirirken çıkışa doğru yürümeye başladı. Az önce Taeyong'un kendisine yaptıklarını başka herhangi birisi ona yapmış olsa Joker şimdiye çoktan onun nefes almadığına emin olmuştu ama bu çocuk yapınca sadece hoşuna gidiyordu.

"Pudingim..." dedi, kendi kendisine sessizce. Biraz sesini yükselterek devam etti "Bunu bari öldüreceğim adamların yanında söyleme." Taeyong yaramaz bir kahkaha attı ve neşeli neşeli söylendi "Sana öldüreceğin adamların yanında da Pudingim derim. Böylece benimle alay ederlerse onları öldürmek için gerçek bir sebebin olur."

Joker, gülümseyerek arabaya binen Taeyong'u izlerken mutlu olduğunu hissetmişti. Uzun zaman sonra birisini umursuyordu ve bu his çok hoşuna gitmişti. Arabaya binip başını Taeyong'un koltuğuna çevirdi ve "Pudinginle gerçek bir geziye çıkmak ister misin, bebeğim?" diye sordu.

"Nereye götüreceksin beni?"

"Bizim küçük sirkimize..."

"Bas gaza Pudingim."

Joker arabasını o kadar hızlı sürüyordu ki şimdiden peşlerine iki polis arabası takılmıştı bile. Fakat hiçbir şey umurlarında değildi. Taeyong üstü açık arabanın tepesinden kollarını sallayarak sarkmış şarkılar söylüyordu. Ve Joker'de ona eşlik ediyordu.
Polis sreni, radyodaki kalitesiz müzik ve Joker ve Ty'ın sesi birbirine karışırken "Hayat kötüler için çok güzel bir yer." diye bağırdı Joker, çünkü gerçekten artık o sıradan bir kötü değildi. Yaşamak için bir amacı vardı.
Ve boşverin şu kaybedecek hiçbir şeyi olmayan adam en tehlikelisidir, saçmalıklarını. Kaybedecek bir şeyiniz yoksa uğruna savaşacak hiçbir şeyiniz de yoktur. Joker'in artık uğruna savaşacağı bir şey vardı. Fakat belki de artık Ty Queen Jokerden çok daha tehlikeliydi. Çünkü onun Joker'e duyduğu sevgi her şeyden daha gerçek ve güçlüydü. Onu hayatta tutan tek şey bu sevgiydi. Bakalım gerçekten Joker'den daha tehlikeli birisi mi. Bunu çok yakında öğreneceğiz...

*****

daddy's lil boy - jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin