daddy's lil boy

7.2K 340 85
                                    

Bazı insanların ne istediğini asla bilemezsiniz. Kapalı bir kutu gibidirler, onları anlamaya çalışmak zaman kaybıdır. Üstünde durmaya değmez...
Sevgiyle kazanamazsınız onları, nefretle de öyle. Bazı insanların sevmesi imkansızdır. İnsan değildir çünkü onlar aslında. Kendilerini öylesine tüketmişlerdir ki, geriye ruhlarından hiçbir şey kalmamıştır.

Yine de çevresindekilere muhteşem bir güven ve korunma duygusu verir bu insanlar. Kötülüklerini gizlemezler çünkü. Gözlerindeki şeytan daima oradadır. Onun kötü ve güçlü birisi olduğunu bilirsiniz. Sahte bir güven duygusu vermeye çalışan diğer insanlardan çok farklıdırlar.
Elinizde olmadan imrenirsiniz hayatlarına. Canları ne isterse onu yapar, her daim bildiğini okurlar. Korkak gözler kinle izler onları. İnsan ne kadar kötüyse o kadar özgür olur. Kendisini zincirleyen hiçbir töre, gelenek, moral yoktur artık.
Gerçek delilerdir onlar, gözlerindeki yangından tanırsınız onları. Farklı bir çekimleri vardır. Yasak ve imkansız olan her şey gibi çok cazip ve çekicidirler.

Dünyayı da bu deliler döndürür. Hepimiz deli sayılırız aslında. Fakat sadece bazılarımız bunu herkese gösteremeyecek, korkak delileriz. Cesur olanlarsa, onları muhtemelen çoktan tanıyorsunuzdur. Kaplarına sığamazlar zaten...
Kötülüğün ve deliliğin tanımı bir adam düşünün. Özgür ve kaybedecek hiçbir şeyi olmayan bir adam...
Bir ailesi yok, hayalleri yok, bir evi...hiç olmadı.
Tek amacı içindeki karanlık ve acıyı her yere taşımak.

Jung Jaehyun. Namı diğer Joker. Onbeş yaşındayken kendisine kötü muamele eden ailesini öldürüp evden kaçmış. Polis onu bulduğunda üstü başı kan içindeymiş. Ellerini ve boynunu göstererek artık zincirli olmadığını söyleyip durmuş onlara. Polis de deli hastanesine göndermiş onu.
Yaklaşık üç yıllık tedaviden sonra salıvermişler fakat insanlar kan kokusunu aldıklarında bunun geri dönüşü olmaz. İster inanın  ister inanmayın, çakalların ve köpek balıklarının insanların yanında sadece adı çıkmış.

Jaehyun da durmamış. Sevgiye aç bir insan olduğu için tanıyamıyormuş, sevmek nedir bilmiyormuş. Kız arkadaşını kendisine ihanet ettiğini düşündüğü için öldürmüş. Sonra bir kasiyeri sigarasını dışarıda içmesini istediği için ve sonra da bu işi zevk için yapmaya başlamış.
En çok aranan silahlı soyguncu, seri katil ve yasadışı mal kaçakçılarından birisi. Ama hayatından çok memnun. Çünkü böyle olmayı kendisi istedi. O bir insan olmak istemiyor, yalnızca saf bir arzu olmak istiyor; zarar verme arzusu, kötülük etme arzusu...

Şimdiyse bir tımarhanede tıkılı, yüksek korunaklı bir tımarhanede doktor tedavisi görüyor, her gün iyileşmesi için terapi seanslarına gidiyor fakat o yalnızca karşısındaki güzel doktoru izlemekten hoşlanıyor.

Dr. Taeyong Quinzel.
Jokerle bizzat ilgileniyor. Not alırken arkasını dişlerinin arasına aldığı kalem ve narin elleri Jokerin hoşuna gidiyor. Onun güzelliğinden hoşlanıyor. Onu kendi saf kötülüğünde boğup içindeki ışığın söndüğünü görmek istiyor.
Odasında tek başına tıkılı kaldığı gecelerde bazen doktoru düşünerek kendisini rahatlatıyor. Ama bu kadar, fazlası yok. O aşık olmaz, o yalnızca temiz ve saf olan tüm duyguları kirletmeyi seviyor.
Dr. Taeyong Quinzel ise,
Pekala. Durum biraz karışık... Jokere aşık.
Onun içindeki karanlığa ışık olabileceğini ve onu değiştirebileceğini sanıyor. Doktor yanılıyor. Joker haklı. Işık karanlığı yenemez, gerçek kötüler asla değişmez. Karanlık ışığı boğacak ve en sonunda Gotham'ın Kral ve Kraliçesi olacaklar.

Kraliçe'ye dokunanın Tanrı yardımcısı olsun.

*****

Tam olarak aynı olmayacak. Yani evet bu bir uyarlama ama aynı zamanda uydurma da...
Bu notu okuyorsanız eğer şimdiden teşekkürler.
               

daddy's lil boy - jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin