Herkesin hayatında yarını yokmuş gibi eğlendiği en az bir gün olmuştur. Herkes hiç ummadığı bir gün, hiç ummadığı kadar çok eğlenmiştir mutlaka. Özellikle hiç bilmediğiniz bir yerde, sizi hiç tanımayan insanların yanındaysanız çok daha fazla eğleneceğinizin garantisini verebilirim.
Hiç okuldan kaçtınız mı örneğin? Kesinlikle muhteşem bir deneyimdir. Fakat okuldan kaçmaktan eğlenceli bir şey varsa o da en iyi arkadaşınızla okuldan kaçmaktır.Otobüse bile yakın arkadaşınızla binmeniz ve kendi başınıza binmeniz arasında çok fark vardır. Buna insanın başkasının yanında değişmesi veya şımarması denemez. Buna insanın ruh ikizinin yanında kendisini bulması denir. Onca yıl bastırdığı karakteri ve eğlence düşkünlüğü ortaya çıkmıştır. Doğal olarak yaygara çıkar.
Çünkü başka insanların kahkaha sesi duymak hoşuna gitmez. Onlar eğlenmiyordur da ondan.
Joker, Harley'nin yanında kendisini bulmuştu ve deliler gibi eğleniyorlardı. Son model arabasını bir marketin önünde durdurdu ve müziği son ses açıp bağırdı
"Bebeğim, ne istersen ısmarlıyorum. Bu mekan senindir."Taeyong Joker'in yanağından ses çıkartarak öptü ve gülerek cevapladı,
"Pudingim benim."İkisi beraber arabadan inip küçük markete girdiklerinde kasiyer şok olmuştu. Joker elindeki silahı kaldırıp etrafı tararken bağırdı "AÇIK BÜFE!"
Ty eline aldığı alışveriş sepetiyle marketin içine doğru koştu ve en sevdiği abur cuburların hepsini sepetine doldurmaya başladı.
Kasiyer, masasının arkasına çömelmiş ağlıyordu ve korkudan gözlerini bile açamıyordu. Size söylemiştim, deliler eğlenirken başka insanların buna canı sıkılır. Joker saçlarından kavradığı kasiyeri ayağa kaldırdı. "Aww, bakın burada ne varmış. Korktun mu yoksa? Ne tatlı.""L-lütfen, lütfen bana zarar vermeyin. B-ben.." Ağladığı için konuşmaya bile devam ediyordu. Joker kızı masanın üzerine itti. "Sizin gibileri hiç anlamıyorum. Açık büfe dedim, kasadaki paraları alıp kaçsana. Bana bunu bir kez olsun aklından geçirmediğini söyleme sakın."
Kız daha yüksek sesle ağlamaya başlamıştı. 'Bu adam nasıl bir hırsız?' diye düşünüyordu. Kasadaki paraları almayacaksa buraya neden gelmişti ki? O bilmiyor, fakat siz Joker'in bunu neden yaptığını biliyorsunuz. Hiçbir sebebi yok. O sadece acı çektirmekten ve zarar vermekten hoşlanıyor.
Gerçek kötülerin kötülük yapmak için bir sebebe ihtiyaçları yoktur. Amaçları sadece zevk almaktır. Bir sebebi olduğu için adam öldüren insanlar intikam isterler. Amaç kötülük etmek değildir, ceza vermektir. Sonucu kötülük olur.
Joker kasaya silahını doğrulttu ve tetiği çektiğinde kapak açılmış aynı anda kasiyer kız yüksek bir çığlık atmıştı. Joker eline aldığı paraları kasiyer kızın ceplerine sokuştururken yaptığı işten zevk alıyordu. Paranın herkesi ikna edeceğine inanırdı o hep."Kameraların işi bitti. Git ve parayı bizim aldığımızı söyle. Bugün kendine güzel bir ziyafet çek. Ve bundan sonra bil ki, para kazanmak işte bu kadar kolay. İyi eğlenceler tatlım." Uzaklardan polis sirenleri duyulmaya başlamıştı. "Acele etsen iyi edersin. Birazdan burada olurlar."
Kız elindeki paralara baktı. Joker'in kötü biri olmadığını, Robin Hood'luk yaptığını düşünüyordu. Kollarını Joker'in boynuna dolarken dudaklarını öpmeye başladı. Bu bir teşekkürdü. Joker ilişkilerine sadık bir adam olmamıştı hiç çünkü daha önce hiç gerçek bir ilişkisi olmamıştı. Fakat şu an yanlış hissediyordu. Kötü insanların da gerçek aşkı, ruh eşi olur. Adolf Hitler mesela, karısını hiç aldatmamıştır. Bir kez bile...
Kızı bırakmasına fırsat kalmadan bir patlama sesi yükseldi ve kasiyer anında yere düştü. Joker, başını çevirip sesin geldiği yere baktığında Ty'ı gördü. Elinde silahıyla orada öylece durmuş, gözünden ateşler saçıyordu. Silahı yere attı ve hiçbir şey söylemeden marketten çıktı.
Joker onun kendisini bırakamayacak kadar çok sevdiğini biliyordu. Bu yüzden sorun etmedi. Üstelik ona açıklama yapacak da değildi. Yine de gönlünü almak için Ty'ın sepetine attığı abur cuburları toplayıp sakince dışarı çıktı. Ama Taeyong yoktu. Arabada değildi, hiçbir yerde değildi...
Elindeki poşeti yere bırakıp etrafına bakındı. Ne tarafa gitmiş olabilirdi ki. Öfke ve kızgınlıkla dolduğunu hissedebiliyordu. Fakat tam da o anda uzaklardan siren ve bağırma sesleri yükselmeye başladı. Tabii ya Taeyong alıp başını arabadan uzaklaşmış ve polislere yakalanmıştı.Arabasına binip hızla sürerken çıldırdığını hissediyordu. Gözü dönmüştü. Siren seslerinin geldiği sokağa saptı ve arabayı polis arabasının üzerine doğru sürmeye başladı fakat onlar yardım çağırmışlardı, kalabalıklardı ve Joker oradan kurtulabilmiş olsa da Taeyong hala onların elindeydi.
Onu görmemişti fakat hissedebiliyordu. Oradaydı. Üstelik orada kapısı kapalı zırhlı bir araç vardı. Elleri direksiyonu sıkıca kavrarken parmakları bembeyaz olmuştu.
Size başlangıçta okuldan kaçmanın, hele de yakın arkadaşınızla, harika olduğunu söylemiştim, değil mi? Pekala bu doğruydu. Fakat bir yere kadar. Çünkü o günlerin sonu mutlaka kötü biter. Ya anne babanız sizi evde bekliyordur ya başka bir şey. Mutlu ve deli dolu geçen her gününüzün sonu hüsran olmak zorundadır. Bunu ben söylemiyorum, bu bir kural.
Ama bu seferki eğlence gerçekten kötü bitmişti. Joker'in oyuncağını elinden almışlardı. Bu da demekti ki, ortalık fena karışacak...*****
Bu bölümü Jonas Brothers'ın comeback yapmış olmasına adıyorum.🎆🎉🎉🌈🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy's lil boy - jaeyong
خيال (فانتازيا)"Dikkatli ol, böyle bir yemini düşünmeden etme. Arzular teslimiyete dönüşür, teslimiyet de güce..." Joker ve Harley uyarlamasıdır.