what a heavenly way to die

1.9K 183 13
                                    

"Cehennemin eşiğine gelmiş kişilerin şeytandan ödü kopar, zaten cehennemin içinde olanlar içinse şeytan özel biri değildir, yalnızca başka birisidir, o kadar."

"Pudingim, senin için yolumuzu temizlememi ister misin?"

"Yapabiliyorsan durma, bebeğim."

Taeyong elini Joker'in göğsünde gezdirdi ve yavaşça aşağı doğru indirerek belindeki silahı aldı. Silahı yavaşça elinde çevirdi ve yüksek perdeli bir kahkaha atarken oturduğu yerde kıpırdandı, sonra birden sanki çok önemli bir şeyi unutmuş gibi gözleri büyüdü ve "Ah, pudingimin kulaklarını rahatsız etmek istemem." dedi ve radyonun sesini yükselterek arka koltuğa geçti.
Arabanın üzeri açık kısmından tekrar dışarı çıkarken bir yandan da radyodaki şarkıyı mırıldanıyordu. Önlerine konuşlanmış iki polis arabasına el salladı ve gördüğü hareket eden her şeye sıkmaya başladı. Silahından o kadar çok mermi çıkıyordu ki, arka koltuk boş mermi kovanlarıyla dolmuştu.
Joker, delik deşik olmuş polis arabalarını ve cesetleri yalnızca Ty, silahını alıp, radyonun sesini yükselttikten iki dakika sonra görmüştü. Eğer yanında çalışan herkes onun kadar hızlı olsaydı, Joker şimdiye çoktan Gotham'ın kralı olmuştu.

Şehrin çıkışına doğru döndüklerinde Joker müziğin sesini kıstı ve Ty'e seslendi "Bana bu yaptığını bu gece hatırlat bebeğim, çünkü beni beş saniye içerisinde sertleştirmeye yeter."

"Buna gerek yok, pudingim."

 
            _______________________

Ty, elini belini koymuş başını da sağa doğru eğmiş eskiden, Taeyong Quinzel olduğu zamanlar çalıştığı deliler hastanesini izliyordu.

"Buraya neden geldik?"

"Birazdan görürsün."

"İçeriye mi giriyoruz ki, birileri yok mu?"

"Dört polis memuruna bana mısın demedin ama birkaç hemşire ve deliden korkuyor musun?"

"Korkmuyorum."

Ty yalan söylüyordu. Fakat korktuğu şey bir hastane dolusu insan, kan, bağırışlar veya deliler değildi. Eski iğrenç günleri hatırlamaktan korkuyordu ve içten içe Joker'in onu burada bırakıp gitmesinden korkuyordu.
Eline beyzbol sopasını alıp Joker'in peşinden yürüdü ve beraber, pek çok sefer geçtiği hastanenin kapısından geçtiler. Joker kolunu centilmen bir tavırla uzattı ve "Hazır mısın, bebeğim."dedi. "Ufaklığıma bir süpriz hazırladım."

Taeyong Joker'in koluna girdi ve etrafı izledi. Normalde her an burada olan güvenlik şimdi ortalıkta gözükmüyordu üstelik içeride tek bir ışık bile yanmıyordu.
Jaehyun ayağıyla bir tekme atıp kapıyı açtıktan sonra kolunu yavaşça Ty'ın kolundan çekti ve "Güzeller önden" dedi. Taeyong derin karanlığa doğru bir adım attığında o tanıdık sterilizan kokusunu alamayınca şaşırmıştı. Fakat çok geçmeden bütün ışıklar yandı ve Taeyong o an ne kadar şaşırdığını ne yapsa da  gizleyemezdi.

Eski deliler hastanesi Arkham gitmiş yerine en havalısından bir gazino gelmişti. Kocaman bir dans sahnesi ve pek çok kumar masası vardı. Hiçbir şey eksik değildi.

"Burası içki, günah ve kanla dolup taşacak."dedi Jaehyun, Ty'ın beline sarılırken. Ty Quin onunla oynamanın eğlenceli olabileceğini düşünüyordu,
"Şimdi neden boş?"

"Çünkü burası bizim cehennemimiz."

"Yani..."

"Sen çok zeki bir sürtüksün, değil mi? Pekala seni bunu duyma zevkinden mahrum bırakmayacağım. Çünkü burası bizim cehennemimiz ve burada işlenen ilk günah da bizim olmalı."

Ty gözlerini kumarhanede gezdirdi ve "Günah..." diye mırıldandı.

"Pudingim sanırım güzel bir başlangıç biliyorum." elindeki beyzbol sopasını yere bıraktı ve sahneye doğru yürümeye başladı.
Jaehyun bardan aldığı bir kadehi ve içkiyi sahneyi en iyi gören, geniş masaya bıraktı ve gömleğinin kollarını kıvırarak bardağını doldurdu. O bardağını doldururken çalmaya başlayan müzikle beraber gülümseyerek başını kaldırdı ve sahneye baktı.

"Burada en çok onu seveceğini biliyordum." dedi. Taeyong'un ellerini üzerinde gezdirdiği striptiz direğini kast ederek.
"Şaka mı yapıyorsun, bayıldım pudingim. Ama nereden bildin?"

"İçgüdüler diyelim."

Joker, hatırladığını söylemek istememişti fakat bunu ona terapilerinden birisi esnasında Ty kendisi söylemişti. Tabiki boş zamanlarında striptiz yaptığını söylememişti, jimnastik yaptığını söylemişti fakat Joker onun gözlerindeki ateşden onun basit bir jimnastikle yetinmeyeceğini anlayabilmişti.

"Daha iyi bir gösteri istiyorsan gömleğini bana vermem gerek."dedi Ty.

"Daha iyi bir gösteriye yardımı olacaksa burada soyunmaya gönüllüyüm."

"Şimdilik gömlek yeterli."

Joker üzerindeki gömleği bir çırpıda çıkartıp sahneye fırlattı. Taeyong üzerinde iç çamaşırından başka hiçbir şey kalmayana kadar soyunduktan sonra Jaehyun'un gömleğini giymiş ve önünü kapatmaya başlamıştı.

"Bebeğim, amacın daha iyi bir gösteriyse çıplak daha iyiydin."

Taeyong ona hiç cevap vermeden yavaşça direğe tırmandı ve yeterince yukarı çıktığına karar verdiğinde dönmeye başladı. Joker, kulağını dolduran müzik, elindeki içki ve önündeki manzarayla mest olmuştu.
Taeyong'un saçları her dönüşünde dağılıyordu ve aşağı doğru sarkıttığı bembeyaz boynu onu olduğundan çok daha kusursuz gösteriyordu. Haklıydı da, çıplak dans ediyor olsa bu kadar güzel gözükmezdi. Joker onun kalçasının hemen aşağısında biten gömleğinin açılmasını beklerken ölebilirdi. Üstelik kendisini öyle pozisyonlara sokuyordu ki Jaehyun daha önce hiç böyle bir şey izlemediğine emindi. Arkasındaki koltuğa yaslanıp gülümsemeye başladı.
Taeyong tek bacağını sopaya dolayıp kendisini aşağıya sarkıtarak dönmeye başladığında Joker "Bu işin sonu senin için hiç iyi bitmeyecek."diye uyardı. Fakat Taeyong tamamen yaptığı işe odaklanmıştı.

Dansını bitirip direkten indikten sonra gülümseyerek Joker'in yanına yürüdü. "Nasıldı, pudingim? İlk günaha layık bir dans mıydı?"  Joker onun belini kavrayıp kendi kucağına oturmasını sağlarken cevapladı
"Bırak buradaki ilk günahı, dünya üzeindeki ilk günaha bile layık bir danstı."

Bir şeytanın en iyi yanı nedir?
Tek bir şeytan olması. Çünkü daha fazlasıyla baş edemezsiniz...
Her insanın başında bir şeytan olduğunu söyler neredeyse tüm dinler. Onu yoldan çıkartmak için, kim olduğunu unutturmak için....
Dünyadaki bütün şeytanların tek bir yerde toplandığını düşünün. Muhtemelen oraya Cehennem demeyi tercih ederdiniz. Güzel o halde, Arkham dünyanın yeni cehennemi olacaktı. Bütün şeytanların bir arada olduğu ve kimsenin kötülüğünü gizlemediği bir cehennem, belkide bir araf...

*****

  



daddy's lil boy - jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin