Bana kahkaha atmıştı. Karşımdakini özenle gözden geçiriyordum. Gözleri hafif altınsımsıydı. Sıvı altın. Siyah ve kahve karışımı saçı bembeyaz teniyle çok hoştu. Yüzü, biraz simetri dışıydı. Ama bu şey onu çok çekici kılıyordu.
Arkasındakine baktım. O da bu çocuğun küçük ve daha az göz kamaştırıcı versiyonuydu. Ve biraz sağında bulunan bir çocuk daha. Bu, bu çok garipti. Saçı uzın kıvırcık ve sarımsıydı. Yüzünde çarpık bir gülümseme vardı. Ve bana çok kötü bakıyordu. Bana?!
"Sen, sen çok dikbaşlısın, bakıyorum da-" dedi ve sözünü Michael kesti. "Kes sesini sersem, ona laf etme yetkisini nerden aldın?!" Dedi soğuk ve sertçe. Arkada sağda bulunan çocuk, "sizin malınızın olduğunu bilmiyorduk, öyle değil mi Lucas?" Dedi. "Evet, bu evcil olmalı galiba, Jack!" Dedi. "Jasper, sen ne düşünüyorsun?" Dedi. "Kokusu çok hoş..." dedi. Kafamda isimleri geçirirken yüzleriyle eşleştirme yapıyordum. Yüzünde çarpık gülümsemesi olan Jasper, sıvı altın gözler ise Lucas ve son olarak Jack. 'Tanımlama tamamlandı.' "Ama ben, Rose'u tercih ederim."dedi Jasper. "B-b-ben mi?" Dedi Rose. "Aha, " dedi Jasper. Rose'un yanına gitti "benimle gel," dedi. Michael karşı çıktı"çek elini kızdan, hemen!" Dedi. Jasper küçük bir kahkaha attı. "Bana karışamazsın, kendi seviyenin üstüne çıkman biraz zor olmalı" dedi küçümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mor-¤-Beyaz
VampireGizemli bir o kadar da iyi... Hayaller bir o kadar da hayatlar... Mutlu, bir o kadar da üzgün... Mor, bir o kadar da Beyaz...