Felix ismét igyekezett felfedezni a szekrénye sötét bugyrát is miközben legjobb barátjának tartott kiselőadást saját maga hanyagságáról amiért nincs egy normális öltözéke sem. Chan dünnyögött valamit az orra alatt, de a fiatalabb ezt észre sem vette.
- Hová tudtam így eltűntetni azt a rohadt farmert? - Felix hangja csak morgásként szűrődött ki a bútor mélyéről, olyannyira belebújt, hogy lábai szinte már nem érintették a talajt.
- Pontosan most mit is keresel? - Chan felkelt az ágyról és csoszogva átment a szoba túl végébe barátja mellé hátha akkor érteni is fog valamit mondandójából.
- A fehér szaggatott farmert, ami szilveszterkor volt rajtam. - a szekrényből előbukkant szanaszét álló narancssárga haja majd ismét egész testtel kiszabadult a mennyei levegőre, félő volt, hogy ruhái közt fog rálelni a halál. Lebigyesztett ajakkal terpeszülésbe lehuppant a szőnyegre és szomorú kutya szemeket meresztve bámult a mellette kidobált kupacra.
- Nem arra gondolsz, ami az ágyad alatt van? - Felix hirtelen mozdulattal az említett tárgy felé fordult, amit a nyaka hangos roppanással dicsért. Tarkóját markolászva elkúszott a fekvőhelyéhez és megfogta a kikandikáló fehér anyagot majd diadal ittas mosollyal a magasba emelte.
- Úristen, imádlak Chris! Már csak egy felsőt kellene találnom. - ezzel a kijelentéssel ismét szekrényében kötött ki a fiatal fiú, de mielőtt túl mélyre merült volna legjobb barátja kirángatta onnan.
- Szerintem ezt vedd fel, imádni fogja. - Felix kezében egy világos rózsaszín garbós pulóver kötött ki. Egy ideig forgatta az ujjai között a kötött puha anyagot, de aztán egy bólintással beleegyezett a választásba. Vajon Binnie-nek tetszeni fog?
[...]
Felix idegszálai pattanásig feszültek, elmondhatatlanul izgult a randevúja miatt. Fel-alá járkált az egész lakásban, amivel már az őrületbe kergette legjobb barátját. Minden egyes autó hangjára megtorpant és lélegzet visszafojtva várt viszont egyszer sem új barátai voltak azok. Már kezdett kétségbeesni amikor újból motor zúgásra lettek figyelmesek aztán kis késéssel kopogtattak az ajtón. A fiatalabb ijedten kapta rá tekintetét a kanapén elterülő Chan-ra, aki a célzást értve szem forgatva ment ajtót nyitni. Felix igyekezett összeszedni magát, felrántotta tornacipőjét, elszámolt ötig majd követte barátját a bejárathoz. Changbin a mondat közepén elhallgatott ahogy az idősebb válla felett megpillantotta a zavartól vöröslő fiút.
- Csodásan festesz. - halvány mosolyra húzta ajkait ahogy tetőtől talpig végig mérte kinézetét.
- Te sem panaszkodhatsz. - Changbin egyszerűen elmondva lélegzet elállítóan nézett ki. Többet kellene inget hordania.
- Ne maradjatok sokká és viselkedjetek! - Chan az ajtóban állva figyelte ahogy legjobb barátja szégyenlősen elsétál a kocsiig majd onnan visszanézve válaszol neki.
- Oké anyu. - a kocsiban Jisung és Minho a hátsó üléseket már befoglalta így Felix kénytelen volt az anyós ülésen helyett foglalni. Changbin is beszállt a kormány mögé majd a visszapillantótükörben összehúzott szemekkel vizsgálta a mögöttük helyett foglalókat, akik képtelenek voltak abbahagyni a vigyorgást. Egy fejrázással végül elintézte a dolgot és inkább beindította a kocsit. Amint felbődült a motor Jisung beszélni kezdett és egész úton be nem állt a szája bár ezt senki nem bánta. Mozinál Bin megfogta az ausztrál kezét mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga, hogy úgy vezesse be az épületbe. Felix zavarban volt és kissé kínosnak vélte a helyzetet viszont bármikor ránézett barátja mosolygos arcára egy másik dimenzióba került, túlságosan is tökéletesnek gondolta. Rászorított a kezére mire Changbin kíváncsian felé fordult.
- Semmi, csak ellenőriztem, hogy tényleg valóságos vagy-e és nem csak álmodom ezt az egészet, mert, ha igen, soha nem akarok felébredni.
- Esküszöm teljesen valóságos vagyok. - Felix egy pillanatra lefagyott biztosan jó ötlet-e amit tenni készül, de aztán egy apró puszit hintett barátja arcára. Bin erre még szélesebben elmosolyodott majd mindketten boldogságtól túlfűtve ültek be a filmre bár sokkal inkább a másikkal voltak elfoglalva, mint azzal, ami a vásznon történt.
YOU ARE READING
Hold szemű fiú [Instagram au]
Fanfictionchanchaniee elküldött egy profilt: darkphotographer