Felix idegesen túrt bele frissen festett narancs tincsei közé miközben szekrénye előtt toporogva újra és újra végig futatta tekintetét a fogason logó ruhákon. Nem is érzékelte, hogy legjobb barátja percek óta szólongatja a vonal túlsó végéből.
- Chris mi a búbánatot vegyek fel? - kétségbeesése a tetőfokra hágott bár pontosan ő sem tudta volna megmondani miért is. Barátaival fog szilveszterezni, nem kellene kiöltöznie viszont ez az első, hogy ennyi emberrel köztük néhány ismeretlennel fog átlépni az új évbe. Legalábbis ezt a kifogást próbálta elhitetni magával. Szíve mélyén tisztában volt vele, hogy Changbin miatt igyekszik megtalálni azt a ruhadarabot, ami tökéletes lehetne.
- Figyeltél egyáltalán arra, amiről az elmúlt húsz percben magyaráztam?
- Nem, bocs. - barátja gondterhelt sóhajt hallatott, amibe belerecsegett a vonal. Felix erre elhúzta a száját, de aztán újra belemerült szekrénye mélyére hátha ott talál valamit ami megfelelő lehet számára. Úgy viselkedett, mint egy hormon túltengéses tinilány aki az első randijára készül, de abban a pillanatban az sem tudta zavarni.
- Tök mindegy mit veszel fel, Changbin-nak így is, úgy is tetszeni fogsz.
- Honnan veszed, hogy miatta csinálom?
- Az arcodra van írva mennyire odáig vagy érte. - a fiatalabb megállt a kutakodásban. Kimászott a szekrénye aljáról és ledobta magát az ágyra telefonja mellé.
- Ennyire látszik?
- Nem feltűnő csak én már túl régóta ismerlek. Igazából szerintem rajtam kívül senki nem vette még észre.
- Néha nagyon tudlak utálni, ugye tudod?
- Ezt most miért kaptam? - Felix csak vállat bár barátja ezt nem láthatta. - Mindegy, van még három órád kitalálni mivel akarod elcsábítani Changbin-t.
- Akkor nem segítesz?
- Nem tudok rajtad segíteni, te közelebb állsz hozzá, jobban tudod mit szeret és mit nem.
[...]
Felix tekintetét ismét végig vezette ruháján. A teljes alakos tükör előtt ácsorogva felpróbált egy tucat ruhát, de egyik sem felelt meg neki. A mostanival sem volt megelégedve így fej rázva visszafordult a kupachoz. Lerángatta magáról a pólóját és kezébe vett egy egyszerű fekete garbós pulóvert majd magára kapva visszaállt a tükör elé. Szeme felcsillant ahogy végig mérte magát. Felsője combja közepéig ért onnantól pedig farmerre fehér anyaga feszült rá lábaira. Ez volt a tökéletes összeállítás. Legalábbis reménykedett benne.
ESTÁS LEYENDO
Hold szemű fiú [Instagram au]
Fanficchanchaniee elküldött egy profilt: darkphotographer