Huszonhat

1.6K 174 11
                                    

Felix szíve abban a pillanatban megállt dobogni, hogy meglátta Changbin-t az udvaron nevetni. Egy fa árnyékába helyezett pad körül ültek és Jisung kalinpálva magyarázott valamiről. Felix, Jeongin és Chan kíséretében átvágott az udvaron majd ők is érdeklődve figyelték barátjuk meséjét. Seungmin nem tudod jönni mivel gyűlése van ebben a szünetben amit Lix sajnált de semmi pénzért nem vallotta volna be a pár nappal fiatalabbnak mert akkor azt élete végéig hallgathatta volna. Changbin ismét felnevetett amitől a vöröskének is mosolyra húzodtak ajkai, édesnek vélte a magas hangját. Kissé feszengett a nagy társaság miatt viszont igyekezett legyűrni magában a félelmet barátai kedvéért, főleg a mellette ülőért. 

Bin megérezte a fiatalabb zavarát így amikor senki nem figyelt rájuk füléhez hajolt és suttogva magával invitálta egy nyugodtabb helyre. Válaszul egy bizonytalan bólintást kapott de azért ketten indultak útnak. Bent az épületben alig páran járkáltak fel-alá, végig haladtak az öltözök eldugott folyósóján, egyenesen a gondok szobája felé. Changbin körbe nézett a kihalt helyiségben majd ott hagyták az aprócska helyiséget és egy zöldre mázolt ajtó előtt megálltak. Az idősebb előhúzott a zsebéből egy kulcsot majd a zárba helyezve kitárta a falapot. Felvezette Felix-et a keskeny lépcsőn végül a vállával kilökte a fém ajtót és az iskola tetején találták magukat. 

- Mindig ide bújok el ha nincs kedvem bemenni az órára vagy nem tudok elviselni magam körül senkit. A lágy novemberi szelő belekapott sötét tincseibe ezzel láthatóvá téve csillogó íriszeit. Halvány mosolyra húzta halvány rózsaszín ajkait miközben elindult a korláthoz. Kabát zsebéből előhúzott egy dobozt majd egy szál cigarettát vett ki belőle. 

- Nem tudtam, hogy cigizel. - Felix felült a korlátra, háttal az udvarnak és az alacsonyabbat vizsgálta ahogy meggyújtja a fehér rúdat. Alkarjára támaszkodva nézett fel a fiatalabbra. 

- Nem szeretem hírdetni, nem vagyok rá büszke ha őszinte akarok lenni. 

- Akkor miért csinálod?

- Megnyugtat. 

- Badarság, annyiféleképpen le lehet vezetni a stresszt, nem kell ahhoz roncsolnod magad. - narancssárga tincsei ezer felé repdesett ahogy megrázta a fejét.  

- Te mivel szoktál könnyíteni a lelkeden?

- Nem is tudom, sokszor segít ha üvöltözöm. - Changbin halkan felnevetett a kijelentésen amitől Felix is elmosolyodott. - Nem viccelek, van olyan, hogy csak állok a szobám közepén és üvöltök. 

- Látom magam előtt a jelenetett. 

- Nagyon személyes lenne megkérdeznem miért van ilyesmire szükséged? - Bin még egy utolsót szívott a bűzlő szálból majd a földre dobta és eltaposta. Tekintete a távolba révedt, a suli mellett sorakozó paneleket kezdte el vizsgálni. Percekig nem szólaltak meg, Felix félt, hogy veszélyes témába akart belefurakodni Changbin meg csak egyszerűen elmerült a gondolataiban. 

- A szűk baráti körömet leszámítva senki nem tudja de van egy húgom, csak fél testvérek vagyunk de számomra ő a legfontosabb a világon. 

- Elváltak a szüleid? - fájdalmas mosoly, szarkasztikus horrkantás. Ez a párosítás sosem jelentet jót. 

- Nem, nagyon fontos üzlet emberek, együtt müködtetnek egy cégen nem tehetik meg azt a luxust, hogy elválnak. Egy tárgyaláson voltak valahol amerika egy pontján és egy megbeszélés utáni borozás nem úgy sült el ahogy tervezték. Anya terhes lett viszont nem apától. 

- Hogy derült ki?

- Hát, elég feltűnő volt, hogy a családban mindenkinek fekete a haja viszont Yoona-nak gyönyörű aranyszőke tincsei vannak. De nem is ez a fontos, ugyan a szüleim elhidegültek apa lányaként szereti a testvéremet és mindent megtesz érte.

- Nagyon sajnálom. 

- Emiatt ne aggódj, rég volt már, hozzá szoktam és elengedtem. A probléma... a probléma ott van, hogy az én angyali kis húgom beteg, lassan egy éve kezelik leukémiával. - Felix szíve kihagyott egy ütemet, szemeibe könnyek gyűltek miközben barátja fájdalmas mosolyát figyelte. Közelebb kuszott hozzá a korláton majd kissé lehajolva átölelte a vékony alakot. Perceken keresztül nem mozdultak, egymást ölelve probálták megemészteni az információt. 

Milyen rossz szokásom már, hogy folyton tönkre teszem a karaktereim lelki világát:((

Hold szemű fiú [Instagram au]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ