Bejelentkeztél boy.in.the.moonlight fiókodba
darkphotographer a mosolya ragyogóbbá tesz mindent❤️
Kommentek:
chanchaniee oké, nem haltam meg, ááááh dehogy
Édesek vagytok❤️
• darkphotographer köszi❤️valakiakisenki valaki kezdje el ásni a sírom, ha meglátlak titeket személyesen is együtt biztos, hogy meg fogok halni
• darkphotographer akkor igyekszünk majd elkerülni[...]
- Pontosan mikor is fotóztál le engem? - Felix átfordult a hasára, hogy úgy figyelje a falnak támaszkodó fiút. A randijuk csodálatos volt és miután Jisung-ékat haza vitték Changbin áthívta estére az ausztrál fiút amit örömmel fogadt el.
- Ha nagyon őszinte akarok lenni ezt a képet nem én csináltam. Jisung ellopta a gépemet amikor sétáltunk át a kajáldába, azt mondta muszáj volt megörökítenie ahogy nézzel rám. - huncut mosoly játszott ajkain miközben félre tette telefonját és ledőlt barátja mellé.
- Ennyire feltűnően rajonganék érted?
- Szóval rajongsz értem? - Changbin képtelen volt visszafogni magát, mosolya látatni engedte hófehér fogait. Elsimított egy rakoncátlan narancs tincset Felix homlokából majd arcán pihentette kezét. Csillogó szemekkel figyelték egymást, ugyanolyan szerelmes nézés tükrözödött rajtuk.
Bin egy kicsit közelebb arasztolt majd még egy kicsit míg végül orruk össze nem ért.
- Szabad? - hangja milliószor mélyebben csenget fel, mint alapesetben. Felix csak bólintani volt képes, heves szív veréssel várta, hogy barátja megtegye az első lépést. Ahogy megérezte az idősebb puha ajkait lehunyta szemeit és úgy élvezte a pillanatot. Ráfogott az ing alatt feszülő izmos karjára, hogy még közelebb kerülhessen hozzá.
Olyan hosszúra nyújtották a pillanatot amennyire csak tudták. Felix-nek ez volt az első csókja, de még többször meg akarta tapasztalni ezt a csodálatos érzést ami a felegekbe repítette.
Közelebb mászott barátjához, belesímult az ölelésébe és csak hallgatta a heves szív verését. Élete végéig képes lett volna így maradni.
YOU ARE READING
Hold szemű fiú [Instagram au]
Fanfictionchanchaniee elküldött egy profilt: darkphotographer