Hát nagy szív fájdalmamra ide is elérkeztünk. Ha nagyon őszinte akarok lenni veletek, a szívem szakad meg amiért befejezésre került ez a történet, egyszerűen imádtam írni és olyannyira a szívemhez nőtt, mint még eddig egy könyvem sem. Ezt gondolom néhányotok észlelte is, egyszerűen képtelen voltam kifogyni az ötletekből vagy akár blokkba ütközni emiatt tudtam minden nap hozni a részeket amiért amúgy esküszöm büszke vagyok. Na de akkor kezdjünk bele az ömlengésbe, ígérem próbálom nem túl unalmasra írni (már ha van aki elolvassa, nőiesen bevallom én soha nem olvasom el ezeket). Esetleg, ha még szeretnél tőlem valamit olvasni, továbbra is szeretnéd követni amit csinálok elég elolvasni a harmadik bekezdést, ott találsz információkat♥
Első sorban nagyon hálás vagyok mindenkinek aki elolvasta ezt a szösszenetet és Jézusatyaúristen, a megtekintések száma átlépte az 5k-t míg a szavazatok száma hamarosan eléri a 2k-t. Millió puszi mindenkinek a pofijára, hogy hozzá járult ehhez. Életemben nem gondoltam volna, hogy valaha csak akár megközelíteném ezeket a számokat. Szinte minden részhez érkeztek a kommentek amik szívet melengetőek voltak a számomra. Erre egy kicsit jobban kitérnék. Azt tudni kell rólam, hogy mindig válaszolok a beérkezett kommentekre, vagy legalábbis igyekszem megtenni. Elég sokszor előfordult, hogy drága szerelmem, a wattpad nem adott lehetőséget a válaszadásra, ezért szeretném az elnézését kérni mindazoktól akiket válasz nélkül hagytam.
Az elkövetkezendő terveimmel kapcsolatban néhány információ. Napokon keresztül gondolkodtam egy második könyvön a Hold szemű fiúnak, de tényleg állati sokat gondolkodtam rajta. Teli vagyok ötletekkel, több részlet is felvetődött bennem a folytatással kapcsolatban viszont végül elvetettem ezt a lehetőséget. Mint már említettem imádtam egyszerűen írni ezt a történetet és nagyon szívesen folytatnám is, de a második könyv sosincs vagy csak nagyon kivételes esetben van olyan jó, mint az első rész. Nem szerettem volna elrontani a varázst. Bár ki tudja? Lehet piszkozatban megírom aztán, ha tetszik egyszer csak publikálni fogom. Előfordulhat, nálam sose lehet tudni. A következő könyvem ismét egy shippel fog íródni - mi meglepő - aminek a prológusa már olvasható is, és hétfőtől jönni fognak a részek, bár ott már nem napi szinten, még nem tudom milyen rendszerességgel fogok publikálni, de igyekezni fogok kisebb hézagokat hagyni. A győztes ship pedig *dobpergés* *még egy kicsi csakhogy okkal utálhassatok* Hyunin. Hát igen, teljesen szerelmese lettem ennek a párosnak szóval most megprobálok velük alkotni valamit. Az alap sztori már meg van, ahogy vég kifejlett is már csak el kell jutnom odáig. Remélem annak az olvassását is élvezni fogjátok és lesz legalább annyira jó mint a Hold szemű fiú.
Igazából nem tudom mit mondhatnék még. Tényleg nagyon nagyon hálás vagyok a támogatásotokért, nem is tudom miként hálálhatnám meg mindezt nektek. Remélem ti is legalább annyira élveztétek a történet olvasását, mint én az írását és sikerült örömöt szereznem vele, megnevetettni titeket mert az írásaimnak ezek a legfőbb céljai.
Ezzel szeretném lezárni Changbin és Felix kapcsolatának történetét.
ESTÁS LEYENDO
Hold szemű fiú [Instagram au]
Fanficchanchaniee elküldött egy profilt: darkphotographer