"Olamayacak bir şeyi zorlamak seni üzmüyor mu P?"Uyandığımda saat 7 civarıydı. Banyoya giderek elimi yüzümü yıkadım. Aynadan her sabah yaptığım gibi yara izlerine bakıp iç geçirdim ve banyodan çıktım. Telefonumu ve mentollü sigara paketini alıp mutfağa geçtim. Kettle'a suyu koydum ve düğmesine bastım. Suyun kaynamasını beklerken Frida Kahlo çıkartmalı kupamı aldım, içine 2 tatlı kaşığı nescafe koydum. Su kaynayınca bardağa döktüm. Telefonumu, sigara paketini ve kahve bardağımı alıp balkona çıktım. Sandalyeye oturarak havayı gözledim. Karanlık bulutlar gökyüzünü kaplamıştı. İnsanlar gibi, karanlık...
Paketin içinden bir dal sigara alarak balkonda duran kül tablasının yanındaki çakmağı alıp sigaramı yaktım. Kahvemden bir yudum alarak telefonumu elime aldım. Sosyal medya da kişisel hesap kullanmıyordum. Kullandığım zaman başıma gelebilecekleri tahmin ediyorum. Bu yüzden fake bir hesabım vardı, ama onda da bilgi paylaşan hesapları takip ediyordum.
Sigara külünü kül tablasına döktükten sonra tekrar dumanı içime çektim. Dumanı dışarıya verdiğimde havada kaybolmasını izledim. Bakışlarımı telefonuma çevirdiğimde yukarıdan, WhatsaAp' tan bildirimi gördüm, Anonimdi.
Gizli Numara: Ciddi misin Adelya? Sabah sabah kahve ve sigara mı içiyorsun?
Adelya Stravor: 7-24 beni gözlemek zorunda mısın?
Gizli Numara: Evet. Yemek yemeyecek misin?
Adelya Stravor: Aç değilim. Yemek yemek istemiyorum.
Gizli Numara: Böyle olmaz Adelya. Aç kalamazsın. Midene sadece kahve giriyor. Anoreksiyadan hastaneye yatacaksın.
Adelya Stravor: Umrumda değil Anonim. Sana bir şey sorabilir miyim?
Gizli Numara: Sor.
Adelya Stravor: Kimsin sen? Eski okuldan mısın, şu an ki okuldan mı?
Gizli Numara: Astrayos sana kim olduğumu söylemeye hazır olmadığımı belirtmiştim.
Adelya Stravor: O zaman hangi okuldansın onu söyle?
Gizli Numara: Her ikisinde de.
Adelya Stravor: Dalga geçme.
Gizli Numara: Dalga geçmiyorum.
Adelya Stravor: Eski okuldan olsaydın mutlaka seni tanırdım.
Gizli Numara: Beni hiçbir zaman görmedin Astrayos. Hiçbir zaman. Sen sadece Mert'i görüyordun. Sadece o sikik kafalıyı görüyordun.
Adelya Stravor: Bunun için özür mü dilemem gerekiyor?
Gizli Numara: Neyse ya, boşver.
Adelya Stravor: Sen benim şu an ne yaptığımı biliyorsun ama ben senin bilmiyorum.
Gizli Numara: ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thanatos
Teen Fiction"Tuvalet kabininden çıktım, elimi ve yüzümü yıkadım. Koridora çıktığımda herkesin sınıfta olduğunu anlamam uzun sürmedi. Merdivenlerden aşağı inerek kantine adımlarımı yönelttim. Sade kahve alıp bahçeye çıktım. Bankların birine oturduktan sonra tele...