"Kimse fark etmeden, içten içe ölmek."
Öğle arasıydı. Mine ile birlikte bahçede oturuyorduk. Mine'yi sevmiştim, gerçekten diğerler gibi art niyetli değildi. Olay hakkında ise soru bile sormamıştı. Ne zaman iyi hisseder ve anlatmak istersem o zaman dinleyeceğini söylemişti. Ona kısaca anonim olayını anlattım. Benim gibi şaşırmıştı ve heyecanlanmıştı. Kim olduğunu merak ediyordu.
Muhabbetimiz bana gelen bildirim sesi ile bölündü. Ekrana baktığımda mesajın anonimden olduğunu gördüm. Mine "O mu?" diyerek sordu bende kafamı sallamakla yetindim.
Gizli Numara: Yine bir öğle arası ve sen yine yemek yemiyorsun.
Adelya Stravor: Yemek yemeyi sevmiyorum. Nerdesin?
Gizli Numara: Bizimkilerle banklarda oturuyoruz.
Adelya Stravor: Şu sizinkiler ve sen sınıfa gelip neden beni korudunuz?
Gizli Numara: O kızın ağzına sıçıcam Astrayos. Daha bu onun için başlangıç.
Adelya Stravor: Anonim ben dikkat çekmemeye çalıştıkça sen dikkatleri üzerime topluyorsun. Bir daha lütfen böyle bir şey yapma.
Gizli Numara: Seni korumadan yapamıyorum Astrayos.
Kafamı kaldırdım ve gruba baktım. Bana dönük tarafta oturanlarla göz göze geldim ve hemen gözlerimi kaçırdım.Adelya Stravor: Sen misin yoksa arkadaşların mı bilmiyorum ama lütfen söyle bana bakmasınlar.
Gizli Numara: Piçler ya ilk defa birine karşı böyle olduğum için dalga geçiyorlar ama seni sevmişler. =)
Bir şey yazamadım. Sanki ne yazsam hepsi yanlış olacakmış gibi geldi.
Gizli Numara: Mine iyi biri Astrayos. Ona güven ve yanından ayrılma.
Mine'ye dönerek "Sen onları tanıyor musun?" dedim. Afallayarak "Kimleri?" dedi. Israrlı gözlerle "Kimden bahsettiğimi iyi biliyorsun Mine. Onlarla ne bağlantın var?" Mine önce duraksadı sonra "Ne dedi sana?" , "Sana güvenebileceğimi söyledi." dedim. Mine susmaya devam ediyordu.
Gizli Numara: Ne olduğunu sorma. Allak bullak olur kız.
Adelya Stravor: Çok geç. Sordum bile ve dediğin gibi oldu. Sonra konuşuruz onunla ilgileneyim.
Gizli Numara: Tamam. Cici bak kendine.
Adelya Stravor: Denerim.
Telefonu arka cebime koydum ve ellerimi Minenin ellerine uzatıp tuttum. "Özür dilerim. Ne oldu bilmiyorum ve sormayacağım. Sen ne zaman anlatmak istersen ben de o zaman dinleyeceğim." Mine gözlerimin içine baktı ve anlatmaya başladı. "Cahit, Güz, Yaman ve Erkan isimleri. Cahit bundan iki yıl önce bana gelip seni seviyorum dedi. Bende inandım ve sonra bunun bir iddia olduğunu öğrendim. Güz başka bir okuldaydı ama ben Cahitten dolayı tanıyordum. Hatta hepsini Cahitten dolayı tanıyorum. Neyse, Güz buraya geleli iki gün falan oldu." Minenin sözünü keserek, "Evet hatırlıyorum hatta Kimyacı ona okulu gezdirmem için çok zorladı ama kabul etmemiştim. Neyse devam et sen." , "Yaman çok sevecen, güler yüzlü biri. İçlerindeki en samimi olanı belki de. Çokta güzel ve tatlı bir sevgilisi var adı Yaren. Hala görüşürüm onunla. Erkan normal biri ama geçmişi karanlık çok acı çekmiş. Yarası var yani. Cahit ise hepsinin adamlığına nazaran şımarık züppenin teki. Zaten gruba en son Cahit dahil oluyor. Önce Güz ve Erkan ilkokulda arkadaş oluyor. Ortaokulda Yaman katılıyor. Bundan 3 sene önce de Cahit dahil oluyor işte." gülümsedim. "Ne güzel hiç bitmeyen bir dostlukları var." Mine sinirli şekilde "Diğerlerine lafım yok ama onun dostluğundan kimseye hayır gelmez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thanatos
Teen Fiction"Tuvalet kabininden çıktım, elimi ve yüzümü yıkadım. Koridora çıktığımda herkesin sınıfta olduğunu anlamam uzun sürmedi. Merdivenlerden aşağı inerek kantine adımlarımı yönelttim. Sade kahve alıp bahçeye çıktım. Bankların birine oturduktan sonra tele...