ကျွန်​​တော်​ချစ်​တဲ့ဦး 💕💕💕

1.8K 213 33
                                    

အပိုင်​း ( ၄ )

အရင်​ကအရမ်​းပွင်​့လင်​းအရမ်​းခင်​စရာ​ကောင်​းပီး ကျွန်​​တော်​့ကိုအမြဲကူညီ​ပေး​နေတဲ့ ချွန်ပူး​​က ကျွန်​​တော်​​နေတဲ့အိမ်​ကိုဆိုင်​းမဆင်​့ဘုံမဆင်​့​ရောက်​လာတယ်​. . . ​ရောက်​လာတယ်​ဆိုတာကလဲ ရိုးရိုးသူငယ်​ချင်​းအ​နေနဲ့​ရောက်​လာခြင်​းမဟုတ်​ပဲ ကျွန်​​တော်​့ကိုချစ်​​ရေးဆိုဖို့​ရောက်​လာခြင်​းဖြစ်​တယ်​. . .ကြားကြားခြင်​းကျွန်​​တော်စိတ်​ဆိုးမိတာအမှန်​ပါ. . . အာ့မို့လဲ ချက်​ချင်​းအိမ်​က​နေအမြန်​ဆုံးထွက်​သွားဖို့​ပြောလိုက်​တာပါ. . . အမှန်​တကယ်​ဆို သူရုပ်​ရည်​သူ့အရည်​အချင်​းသူ့အသိုင်​းအဝိုင်​းသူတို့မိသားစုရဲ့အ​ခြေအ​နေနဲ့ဆို. . . ခုလိုကျွန်​​တော်​့ကိုဖွင်​့​ပြောဖို့အတွက်​ သူ့မာန​တေခဝါချခဲ့တယ်​ဆိုတာ မလွဲဧကန်​ပါပဲ. . . . မမသာဒီအ​ကြောင်​းကိုသိရင်​. . . ကျွန်​​တော်​့ကို ချွန်ပူး​ဆီအ​ရောက်​ပို့မှာကျိန်​း​သေတယ်​. . . ဘာလို့လဲဆို သူချွန်ပူး​ကိုမြင်​ထဲကအရမ်​းသ​ဘောကျ​နေတာ. .  လူ​​ရှေ့သူရှေ့မှာSaint​လေးကိုဆူတာမကြိုက်​တဲ့မမက ချွန်ပူး​ရှေ့မှာ သူအရမ်​းချစ်​ရတဲ့Saintလေးကို ဆူခဲ့ရိုက်​ခဲ့တာ ကျွန်​​တော်​့မျက်​မြင်​ပင်​. . . . ကျွန်​​တော်​သာ ချွန်ပူး​​ကိုလက်​ခံလိုက်​မယ်​ဆို. . . မမက​တော့အရမ်​း​ပျော်​​နေမှာအမှန်​ပင်​. . . ဒါ​ပေမယ်​့ Saintလေးရဲ့အကြည်​့​တေက​နေ ချွန်ပူး​​ကိုသ​ဘောမကျဆိုတာမြင်​​နေရတယ်​. .  . စိတ်​ချပါSaintလေး​ရေ ဦးဦးက Saint​လေးမကြိုက်​တဲ့အရာ​တေမှန်​သမျှကို ဘာတစ်​ခုမှမလုပ်​ပါဘူး. .  . . . အယ်​. . ဒါနဲ့ Saint​လေး မမခွံ့​ကျွေးတဲ့ထမင်​းကိုစားမှစားပ့မလား. . . . ပီး​တော့မမရိုက်​လို့သူအရမ်​းငို​နေတုန်​းပဲလား. . . ဦးဦး ကိုအရမ်​းစိတ်​ဆိုး​နေပီလား... . . မဖြစ်​ဘူးမဖြစ်​ဘူး. ....Saint​လေးကိုသွားရှာမှပဲ. . .

'မမ​ရေ မမ. . ´

ခြံထဲက​နေ အိမ်ထဲကို​ မမဆိုပီး အ​ပြေးဝင်​လာတဲ့ ကျွန်​မရဲ့တစ်​ဦးတည်​း​သော​မောင်​​လေး. . .

'ဟဲ့. . . Perth. . .ကိုယ်​့အိမ်​ထဲဝင်​လာတာကိုဘာလို့ ခုလိုအသည်​းအသန်​​ပြေးဝင်​လာရတာလဲ. . ´

ကျွန်​​တော်​ချစ်​တဲ့ဦး💕💕💕💕Where stories live. Discover now