ကျွန်​​တော်​ချစ်​တဲ့ဦး💕💕💕

5.7K 208 8
                                    

ကျွန်​​တော်​ချစ်​တဲ့ဦး 💕💕💕

အပိုင်​း ( ၁ )

'ဟီး. . ဟီး. . . ဟီး. . . မမ. .​မေ​မေကို ​ခေါ်လို့မရ​တော့ဘူး. . . လုပ်​ပါအုံး. . ..​ေ​မေ​မေကိုနှိုး​ပေးပါအုံး. . ဟီး. . ဟီး. . ဟီး. . . ´

'Perth​လေးရယ်​ . . မငိုပါနဲ​တော့​နော်​. .. . Perthလေး​ဘေးမှာ မမတစ်​​ယောက်​လုံးရှိ​သေးတယ်​. . မငိုနဲ့​​တော့​နော်​. . . Perthလေးငိုရတာအရမ်​းပင်​ပန်​း​နေပီ တိတ်​​တော့​နော်​. . . ​မေ​မေစိတ်​ချလက်​ချအနားယူပါ​စေ. .  Perthလေးက​မေ​မေစိတ်​ချလက်​ချနဲ့ဘဝကူးလို့ရ​အောင်​တိတ်​​တော့​နော်​. . ... မမရဲ့​မောင်​​လေးကလိမ်​မာပါတယ်​. . . ​နော်​.. . ´

ခုမှ အသက်​(၁၃)သာရှိ​သေးတဲ့ ငို​နေတဲ့ Perth​လေးကိုကြည်​့ပီး ဝမ်​းနည်​းမိတယ်​. . Perth​လေး လူ့ဘဝကိုစ​ရောက်​တဲ့​နေ့ (Perthလေး​မွေးတဲ့​နေ့)မှာပဲ ​ဖေ​ဖေက ကားအက်​စီးဒင်​့ ဖြစ်​ပီးဆုံးပါတယ်​. . . သတ္တိခဲ​မေ​မေက ​နောက်​အိမ်​​ထောင်​ထပ်​မပြုပဲ ​ဖေ​ဖေရှာ​ဖွေခဲ့တဲ့ ပစ္စည်​းဥစ္စာအနည်​းအပါးကိုအရင်​းပြုပီး ကုန်စုံဆိုင်​လေးဖွင့်ကာ ​​​ကျွန်​မတို့​မောင်​နှမနှစ်​​ယောက်​ကိုလုပ်​ကိုင်​​ကျွေး​မွေးခဲ့တယ်​. . . လုပ်​ငန်​း​လေးလည်​ပတ်​ပီး စီးပွား​ရေး​လေး​ပြေလည်​ကာစပြုလာတဲ့အချိန်​... ကျွန်​မတို့မိသားစု​ပျော်​ရမယ်​့အချိန်​​လေးမှာ. .  ​မေ​မေရုတ်​တရက်​မူးလဲပီး​ဆေးရုံတင်​လိုက်​ရတယ်​. . ​ဆေးရုံ​ရောက်​​တော့​ဆရာဝန်​​တေရဲ့ စမ်​းသပ်​​စစဆ်​​ဆေးမှု​တေလုပ်​ပီးတဲ့အခါမှာ. . . ကျွန်​မတို့သိလိုက်​ရတာက ​မေ​မေ့ဆီမှာ  အသဲကင်​ဆာဖြစ်​​နေတယ်​တဲ့ ကင်​ဆာဆဲလ်​​တေလဲ အရမ်​းကိုပြန်​့​နေပီတဲ့ ကုဖို့မမီနိုင်​​တော့ဘူးတဲ့. . သားသမီး​တေမသိအာင်​ ​ဝေဒနာကိုကြိတ်​ခံစားခဲ့တဲ့​မေ​မေ....​မေ​မေရဲ့​ရောဂါအ​ခြေအ​နေကိုသိပီးတာ​တောင်​ သမီးတို့ဘာမှမလုပ်​​ပေးနိုင်​ခဲ့ဘူး. .  သမီးတို့ကိုခွင်​့လွှတ်​ပါ​မေ​မေ. . . ​နောက်​ဘဝမှာ ​မေ​မေနဲ့ပြန်​ဆုံခဲ့လို့ရှိရင်​ သမီး ခုဘဝမှာတင်​​နေတဲ့​မေ​မေတို့​ကျေးဇူး​တေကိုသမီး​ပြန်​ဆပ်​ပ့မယ်​. . . ငယ်​ငယ်​ရွယ်​ရွယ်​နဲ့ မိဘမဲ့ဖြစ်​သွားတဲ့ သမီးရဲ့​မောင်​​လေး ​မေ​မေ့ရဲ့ချစ်​သား​လေးကို ​သမီးဂရုတစိုက်​ပြုစုပျိုး​ထောင်​သွားပ့မယ်​​မေ​မေ. . ​​မောင်​​လေးကို ​မေ​မေအရမ်​းဖြစ်​​စေချင်​တဲ့ ဆရာဝန်​ကြီးဖြစ်​​အောင်​ သမီးကြိုးစားသွားပ့မယ်​​မေ​မေ. . သမီးကတိ​ပေးပါတယ်​​နော်​. . ​မေ​မေ​ကောင်​းရာမွန်​ရာဘဝကို​ရောက်​ပါ​စေ. . . ​မေ​မေနဲ့​ဖေ​ဖေအတွက်​ သမီး ​ကောင်​းမှုကုသိုလ်​​တေ အမြဲလုပ်​​ပေးသွားပါ့မယ်​​နော်​. . . ​မေ​မေစိတ်​ချလက်​ချ အနားယူပါ​မေ​မေ. . . . . .

ကျွန်​​တော်​ချစ်​တဲ့ဦး💕💕💕💕Where stories live. Discover now