ကျွန်​​တော်​ချစ်​တဲ့ဦး 💕💕💕

1.2K 176 32
                                    

ကျွန်​​တော်​ချစ်​တဲ့ဦး💕💕💕

အပိုင်​း (၂၁)

ကျွန်​​တော်​ရဲ့စိတ်​​တေ​လေးလံထိုင်​းမှိုင်​း​နေသလို လူကလဲအလုပ်​သွားဖို့အတွက်​ စိတ်​မပါဖြစ်​​နေတယ်​. . . . ညက. . . ကျွန်​​တော်​တို့နှစ်​​ယောက်​ကိုမြင်​ပြီး. . . . မမ​တော်​​တော်​​ရှော့ရသွားတယ်​ထင်​တယ်​. . . . ညက. . Saintလေးလဲ စိတ်​မ​ကောင်​းဖြစ်​ပြီးအရမ်​းငို​နေတာမို့ ​ချော့​မော့ပြီး သူ့အခန်​းထဲကိုပို့. . . . သူအိပ်​မှ သူ့ကို​စောင်​ခြုံ​ပေးပြီး. . . ထွက်​လာခဲ့လိုက်​တယ်​. . Saint​လေးအခန်​းက​နေထွက်​ပြီး ကျွန်​​တော်​အခန်​းကိုမသွားပဲ မမအခန်း​ရှိရာ. . ​အောက်ထပ်ကိုဆင်းလာခဲ့လိုက်တယ်. . မမအခန်​း​ရှေ့​​ရောက​်​​ေ​တာ့...အခန်​းတံခါးကိုဖွဖွ​လေးထုပြီး မမကိုလှမ်​း​ခေါ်​ပေမယ်​့. . အခန်​းထဲကဘာသံမှထွက်​မလာဘူး. . . . ခုလို​တေဖြစ်​တာ သူ့​ကြောင်​့ဆိုပြီး တစ်​​ယောက်​ထဲအပြစ်​တင်​ဝမ်​း​နည်​း​​ဒေါသ​တေထွက်​​နေမှာ. . ကျိန်​း​သေတယ်​. . .ငယ်​ငယ်​​လေး ထဲကကျွန်​​တော်​့အ​ပေါ်မှာအမြဲအလိုလို​ဦးစား​ပေးခဲ့တဲ့ မမရဲ့စိတ်​ကိုကျွန်​​တော်​အသိဆုံးမို့. . .မမအ​ပေါ်အားလဲနာမိသလို . . တစ်​​နေ့ဒီလို​တေဖြစ်​လာမယ်​ဆိုတာသိသိရက်​နဲ့မိုက်​မဲခဲ့တဲ့ကိုယ်​့ကိုယ်​ကိုလဲ​ဒေါသထွက်​မိတယ်​. . . . ဒါ​ပေမယ်​့. . . ကျွန်​​တော်​မှsaintလေးကိုမချစ်​ပဲမ​နေနိုင်​တာ . . . အာ့မို့ ဖြစ်​သမျှကိစ္စ​တေအားလုံးအတွက်​ perthတစ်​​ယောက်​ထဲပဲ အပြစ်​ခံယူပါရ​စေ. . . . . . မမရယ်​. . . . ကျွန်​​တော်​ မမအခန်​းတံခါးကိုထပ်​ထုလိုက်​ပြီး. . . .

'မမ. . . . မမကို. . . Perthတောင်းပန်ပါတယ်ဗျာ. . . မသင့်​ေ​​တာ်မှန်းသိရဲ့သားနဲ့ perth ​ရှေ့ဆက်တိုးမိခဲ့တယ်. . . အပြစ်တင်မယ်ဆိုလဲ perthကိုပဲအပြစ်​တင်​ပါ saint​လေးကိုအပြစ်မတင်ပါနဲ့. . မုန်းလဲမမုန်းလိုက်ပါနဲ့ . . . ​ကျေးဇူးပြုပြီး သူ့ကိုစိတ်မဆိုးပါနဲ့​​​​​​​​​​​​​နော်​. . .အားလုံး perthအပြစ်​​တေပါ. . . မမ​ပေါက်​ကွဲချင်​တယ်​ဆို. . . အခန်​းထဲကထွက်​ပြီး. . Perthကို​ပေါက်​ကွဲလိုက်​ပါ. . . ခုလိုမျိုးကြီးမ​နေပါနဲ့. . . . Perthတောင်​းပန်​ပါတယ်​. . . . Perthမျက်​နှာကို မမြင်​ချင်​ဘူးဆိုလဲ. . . Perthထွက်​သွား​ပေးပ့မယ်​. . . . . ခုလိုမျိုး. . . တစ်​​ယောက်​ထဲ ကြိတ်​​ဒေါသထွက်​မ​နေပါနဲ့. . . . . Perth​တောင်​းပန်​ပါတယ်​. . ´

ကျွန်​​တော်​ချစ်​တဲ့ဦး💕💕💕💕Where stories live. Discover now