1

3.3K 118 35
                                    

*ემას თვალთახედვა* 

ღამის სამისაათია.
კარზე გაუთავებელი ბრაგუნი მაღვიძებს.

ამ შუა ღამისას ვინ უნდა იყოს?საწოლიდან წამოვდექი სინათლე არ ამინთია, კარისკენ გზა ხელებით გავიკვლიე.
მარტო ვცხოვრობ დედა ორი თვის წინ გარდამეცვალა.
17 წლის ვარ დაუკვე დამოუკიდებლად ვცხოვრობ.
ცოტა საშიშია ნიუ-იორკში მარტო ცხოვრება მაგრამ როგორმე თავს გავართმევ.
მისაღებში რომ გავედი მაშინ გავაანალიზე რომ მხოლოდ საცვალი მეცვა სავარძელზე დაგდებული მაისური გადავიცვი და კართან მივედი, გამოვაღე მაგრამ პარატა ჯაჭვმა დააკავა რომ ბოლომდე არ გაღებულიყო.

-ვინ ბრძანდებით?_ნახევრად მძინარემ ვკითხე.

-ზეინი ვარ_მომესმა მისი ბოხო ხმა.

-ამ შუა ღამით აქ რა გინდა წადი დაიძინე_ახლა მისი თავი მართლა არ მაქვს.ღრმად ამოიხვნეშა და კარს წიხლი დაარტყა ჯაჭვი გაწყვიტა.უკან დავიხიე და სავარძელს მივეჯახე.რა დაემართა?!

-ზეინ წადი!თორემ პოლიციაში დავრეკავ!

დავემუქრე მაგრამ ზედმეტად შეშინებული ვარ ეს ჩემს ხმაშიც იგრძნობა.
კარი ნაზად მიხურა ჩემკენ შემობრუნდა და ნელი ნაბიჯით მიახლოვდებოდა.
ადგილზე გავიყინე .
დიდი ფანჯრებიდან მთვარის შუქი შემოდიოდა როცა ჩემკენ კიდევ ერთი ნაბიჯი გადმოდგა მისი სახე დავინახე. ძალიან შემეშინდა.
ნეტავ ეს ყველაფერი სიზმარი იყოს.
ხელი ვკარი და ოთახისკენ გავიქეცი.
ისიც უკან ამედევნა მაჯაში ხელი დამავლო და საწოლზე დამაგდოზემოდან მომექცა.

-რა გინდა?_ცრემლები წამომივიდა_არაფერი დამიშავებია...გთხოვ...ზენ...

-სხვამ დააშავა და შენ უნდა აგო პასუხი!_ხელი მაისურის ქვეშ შემიცურა ფეხებს შორის მომაჭირა.

-ძალიან გთხოვ არ გინდა!_ვფართხალებ მაგრამ ვერ გავრბივარ.

-მინდა!.._ტუჩებზე მისი შეხება ვიგრძენი,ისე უხეშად მკოცნიდა ტუჩები მეტკინა_პირი გააღე!-მიბრძანა მაგრამ არ დავემორჩილე.ცალი ხელი ლოყებზე მომიჭირა პირი უნებურად გავაღე, მისი ენა ვიგრძენი კბილები მოვუჭირე იქნებ გავექცე._ჯიუტო !

სახე ამეწვა, გვერდზე გადავბრუნდი. ზეინის ამ სახლში შემოსვლის წამიდან ცრემლები დენას არ წყვეტენ.
ხელი მხარზე მომკიდა და გადმომაბრუნა, გაქცევა ვცადე მაგრამ დამიჭირა.
დაიხარა და ყელში უხეშად მაკოცა, მიკბინაერთი ხელით ჩემი ხელები ეჭირა მეორეს კიჩემზე დაასრიალებდა.
ვყვიროდი მაგრამ დასახმარებლად არავინ მოდიოდა.
ზეინმა ორივე ხელი მაისურს ჩასჭიდა და გაგლიჯა.
სხეული მაღლა ავწიე რომ თავი დამეღწია მისგან მაგრამ უშედეგოდ. მაისური გადაიძრო.

ამას რატომ აკეთებს?

-ხელი გამიშვი !

ისევ უშედეგოდ.
კივილი დავიწყე როცა ძუძუსთავებზე კბილები ძლიერად მომიჭირა.
მთელი სხეეული დამიკბინა.
საცვალიც გაგლიჯა პარალელურად მკერდზე მკბენდა მერე მუცელზე. ხელებს ძლიერად მიჭერდა.
რაცა შარვლის გახდა დაიწყო უფრო ამეტირა საწოლიდან გადმოსვლა ვცადე მუცელზე ხელი მომხვია საწოლზე დამაგდო და ჩემს ფეხებს შორის მოექცა.

-გატკენ...რაც შეიძლება ძლიერად...

მისი სიტყვების გაანალიზება ვერ მოვასწარო,რომ ჩემში ძლიერი ბიძგით შემოვიდა, მაშინვე სწრაფი მოძრაობა დაიწყო მისი ყოველი შემოსვლა სიცოცხლეს მაკლებდა.

დაიხარა და ყელში მიკბინა. იმდენად მტკივნეულად რომ მეგონა ხორცს ამომგლეჯდა.

თეძოებში ხელები ჩამავლო და მაიძულა მე მემოძრავა.
მთელი ძალით მახეთქებდა თავის პენისზე რის გამოც მთელი ხმით ვკიოდი.

მუცელში რაღაც მწველი ვიგრძენი. ცოტა ხნით ისიც გაჩერდა მაგრამ მოძრაობა განაახლა.
არ ვიცი ეს რამდენჯერ გააკეთა მხოლოდ ტკივილს ვგრძნობდი. ჩემიდან გავიდა ღრმად სუნთქავდა. ტანსაცმელი ჩაიცვა

-რ-რატომ?_მხოლოდ ამის თქმა მოვახერხე.

არაფერი უთქვამს, თავი დახარა და ზურგი მაქცია.

გონება დავკარგე. 

არ ვიცი რა ჩავიდინე ასეთი ზეინი არასდროს მინახავს.
არ ვიცი რა დაემართა მხოლოდ ის ვიცი რომ მე იმ ღამით მოვკვდი...

Fallen In The DarkWhere stories live. Discover now