-დედა!დედა!_ჰენრი საწოლზე ხტუნაობს_სტუმარი გვყავს!_საწოლიდან ჩახტა.ფეხზე ავდექი.
ნეტავ ის გუშინ სიზმარი იყო?
მისაღებში გავედი.სავარძელში ზეინი იჯდა.
-დილა მშვიდიბის._გამიღიმა.მეც გავუღიმე ძალით.
-ჰენრი წადი გაემზადე.._თვალები გადაატრიალა ოთახისკენ წავიდა.ზეინთან მივედი და მის წინ დავჯექი.
-აქ რას აკეებ?_იდაყვებით მუხლებს დავეყრდენი.
-ჩემი დანახვა არ გაგეხარდა?_მანაც იგივე გაიმეორა,ჩვენს შორის მილიმეტრები იყო დაშორება_ღამით რომ ჩემს სახელს კვნესოდი_სახეზე თვიკმაყოფილი ღიმილი აიკრა.
-შენ...როგორ..._ტვინში სისხლმა ამასხა.
-მაინტერესებდა ჰენრის მამა ვინ იყო და ეს ვნახე_ხელში რამოდენიმე ფოტო ეჭირა ერთ-ერთი გადმოაბრუნა და ხმამაღლა დაიწყო კითხვა_'ჩემი პირველი ნაბიჯები' 'ჩემ..._ხელიდან ფოტოები გამოვგლიჯე. მაგიდაზე ჰენრის ალბომი ავიღე და ფოტოები თავის ადგილას დავაბუნე.ზეინს მივუბრუნდი ის არის ლანძღვა უნდა დამეწყო ჰენრი შემოვიდა.
-დედა მზად ვარ!_დაიყვარა.ისევ იგივა ფორმაში. თმააჩეჩილი.
-თმა დაივარცხნე.
-არ მინდა_იმედია ზეინი ვერ შეამჩნევს რომ მას გაჭრილი ვაშლივით ჰგავს.
-ბავშვს ნუ აძალებ._ჩაერია ზეინი.
-შენ რომ ჩაგეხედა სარკეში არ გაწყენდა._დაცინვით ვუთხარი._მე ჩემს ოთახში გავალ.
-აქ დაგელოდები._გამიღიმა ზეინმა.ოთაში გამოვედი.უკან ჰენრი გამომეკიდა. საწოლზე შეხტა.
-დედა დღეს ნაილი მოვა?
ეს სულ დამავიწყდა. ნაილი ჩემი უახლოესი მეგობარი და ჰენრის ნათლიაა. ერთმანეთი ძალიან უყვართ. მათი ურთიერთობა ორი პატარა ძმის ურთიერთობას ჰგავს რომლებიც გამუდმებით სათამაშოს გამო ჩხუბობენ. ნაილი ჰენრის ძალიან ანებივრებს ამის გამო სულ ვეჩხუბები მაგრამ არ ესმის.
YOU ARE READING
Fallen In The Dark
Fanfictionშეყვარებული წყვილი რომელთა ცხოვრებას ერთი საბედისწერო ღამე რადიკალურად ცვლის... რა მოხდება წლების შემდეგ? ისევ ეყვარებათ ერთმანეთი? (დაიწერა 2019 წელს)