Emma's p.o.v
კაბინეტიდან გამოვედი და დანიელის სახლისკენ წავედი... მთელი კვირაა ზეინი არ გამოჩენილა.. მოვიდა და პირდაპირ მივახალე მიყვარხართქო... იმედია საღამოს მოვა..ჰენრის მის გარდა აღარავინ უნდა.. სულ მის სახელს გაიძახის.. ან ჩუმად ზის.. მამა სჭირდება... ნილიც არ არის ჩვენთან დელასთან ერთადაა წასული სადრაც.. მემგონი ერთმანეთი უყვართ...
მანქანა დანიელის სახლთან გავაჩერე.. თითქმის ყველაფერი დავასრულეთ.. მხოლოდ წვრილმანები დაგვრჩა..ყველაფერი ჩემი გემოვნებით არის შერჩეული.. უკვე ავეჯიც მოუტანიათ..მისაღებში დანიელი დამხვდა..
-დანიელ!_ჩემკენ მობრუნდა და გამიღიმა..
-ემა.. მოგწონს?_სახლზე მიმანიშნა..
-არაჩვეულებრუვია..
-შენი დახმარება მჭირდება კიდევ ერთ საკითხში..
-რა საკითხში?
-ხვალ ნივთები უნდა გადმოიტანონ მე არ ვიცი სად რა უნდა დაიდოს ადრე ამას ჩემი მეუღლე აკეთებდა.. შეგიძლია რომ შენც აქ იყო და თავისი ადგილი მიუჩინო?!მხოლოდ ის ნივთები მოაქვთ რაც ძალიან ძვირფასია ჩემთვის..
-სიამოვნებით დაგეხმარები.._ცოტა ხნით სახლში ვიყავი.. ბევრი ვისაუბრეთ.. დანიელმა რაღაც ისტორიები მომიყვა რაზეც სიცილს ვერ ვიკავებდი.. მერე თავის ცოლზე დაიწყო საუბარი.. მას ის ისე უყვარდა.. მისი აღწერით ნამდვილი ანგელოზი ყოფილა.
-ახლა სად არის?_ვკითხე მას..
-ის ანგელოზი იყო.. და ანგელოზებს შეუერთდა..სიგიჟემდე მიყვარდა.. _ცოტა ხნით ჩუმად ვიყავით.. მოსაღამოვდა... კი ჰენრის გამოსაყვანად წავედი..ძალიან უხასიათოდაა.
-პატარავ გინდა საჭესთან დაჯდე?_ეინ დაჯდა და ღვედი შეიკრა..
-არ მინდა .._წაიბუზღუნა..მანქანა დავძარი და სახლისკენ გავემართეთ.. მთელი გზაა ჰენრის ხმა არ ამოუღია.. მომენატრა ის დრო როცა გაჩუმებას ვევედრებოდი..
YOU ARE READING
Fallen In The Dark
Fanfictionშეყვარებული წყვილი რომელთა ცხოვრებას ერთი საბედისწერო ღამე რადიკალურად ცვლის... რა მოხდება წლების შემდეგ? ისევ ეყვარებათ ერთმანეთი? (დაიწერა 2019 წელს)