Emma's p.o.v
დილით რომ ვიღვიძებ ზეინზე ვარ შემოხვეული.. ჰენრის საწოლზე ვწევართ.. ეს მოხდა.. სიზმარი არ ყოფილა.. ჩემი ანგელოზი აღარ არის.. რას არ დავთმობდი რომ კიდევ ერთხელ ჩამეკრა გულში.. მისი სურნელი შემეგრძნო.. აჩეჩილ თმაზე მოვფერებოდი.. მისი ხმა გამეგონა..მისი საყვარელი ლოყები დამეკოცნა.. ვეღარასოდეს ვეღარ ვნახავ.. ამის გაფიქრებაზე სხეული მეყინება.. გული ამომგლიჯეს.. ცრემლები წამომივიდა.. ზეინს მკერდზე ავეკარი და ტირილი დავიწყე.. სულელურად მოვიქეცი.. ზეინისთვის უნდა მეთქვა.. ჰენრი ახლა ჩემთან იქნებოდა... მის სიკვდილში მეც ვარ დამნაშავე და ზეინი..
მან რომ შემიძულოს...
მიმატოვოს მაშინ როცა ის ასე ძალიან მჭირდება..
ზეინს უფრო მივეკარი
-არ მიმატოვო.._ვიგრძენი როგორ შემომხვია ხელები..
-ემა.._საწოლზე დავჯექი.. მანაც მომბაძა..ოთახს თვალი მოავლო და მის ლოყებზე ცრემლებმა გაიკვლიეს გზა..
-ანუ... ეს რეალობაა?.._აკანკალებული ხმით ვკითხე..თავი მძიმედ დამიქნია.. საწოლიდან ჩავიდა.. ჩემთვის არც შემოუხედავს.. ის წავა.. მას ვძულვარ.. ავდექი და ჩემს ოთახში გავედი.. სააბაზანოში შევედი სარკის წინ დავდექი და ტირილი დავიწყე..
დანიელი მამაჩემია რომელმაც შვილი მომიკლა.. რატომ?.. მაიმცდამაინც მე რატომ?..
ხელზე ჭრილობა მაწუხებს.. სახვევი მოვიხსენი და ნიჟარასთან ჩავიმუხლე.. ჰაერთან შეხებისას ჭრილობა ამეწვა.. ხელით შევეხე.. იმ წამსვე სისხლმა დაიწყე დენა..
-ემა!რა ჯანდაბას აკეთებ?!_სააბაზანოში ზეინი შემოვიდა.. ჩემს წინ ჩაიმუხლა.. გვერდზე დაგდებული სახვევი აიღო და ისევ ჭრილობაზე მოახვია..
-ზეინ არ მიმატოვო გთხოვ... მჭირდები.. მარტო ამდენს ვერ გადავიტან.._მაისურზე ჩავეჭიდე.. თავი მკერდზე მივადე და მთელი ხმით ტირილი დავიწყე_ჰენრის სიკვდილში დამნაშავე მე ვარ... რომ მეთქვა... თავიდანვე რომ.._სიტყვის დასრულება არ მაცადა.. ხელები მომხვია და სხეულზე მჭიდროდ მიმიკრა..
YOU ARE READING
Fallen In The Dark
Fanfictionშეყვარებული წყვილი რომელთა ცხოვრებას ერთი საბედისწერო ღამე რადიკალურად ცვლის... რა მოხდება წლების შემდეგ? ისევ ეყვარებათ ერთმანეთი? (დაიწერა 2019 წელს)