Emma's p.o.v
სამი დღეა დანიელ სკოტის სახლის დიზაინზე ვმუშაობ.. რამდენიმეჯერ მის სახლშიც ვიყავი. მხიარული და სასიამოვნო ადამიანია.. ვერ ვხვდები ზეინს რა პრობლემა აქვს... ეს დღეებია არ მინახავს.. ჰენრი... ჰენრის არ ვიცი ვინ მაგრამ კითხვა ასწავლა.. თუ სადმე თვალს მოკრავს რაიმე სიტყვას ასოების კითხვას იწყებს.. მხოლოდ იმას რომელსაც ცნობს .
ნივთები მოვაგროვე.. პროექტი ავიღე და კაბინეტიდან გამოვედი.. თითქოს ყველაფერი თავის ადგილზე დადგა. მე ვმუშაობ.. ჰენრი ბაღშია.. ზეინი კი... ლიფტში...
-პატარავ!_ავფორიაქდი..
აქ რა უნდა?!
ლიფტში შევედი.. ზეინმა თითი ღილაკს მიაჭირა.. ჯანდაბა კაბა უნდა გავისწორო და ამდენი ღამით ეს როგორ მოვახერხო?.. ზეინი უბრალოდ მიყურებს..
ნეტავ არ დამელაპარაკება?
კაბას დავხედე და შევეცადე ხელით ძირს დამეწია..
-შემიძლია დაგეხმარო.._ხელში რაც მეჭირა მას გავუწოდე.. ჩემთან ახლოს მივიდა.. ხელები თეძოებზე დამაწყო და ძირს.. ბარძაყზე თითები გადამატარა... კაბას ხელი მოჰკიდა და მაღლა ასწია..
-ზ-ზეინ..._მისი ტუჩემი ყურთან ვიგრძენი_დაბლა..
-დაბლა?.. გინდა რომ..._ჩურჩულით თქვა
-კაბა დაწიე ძირს მეთქი
გაიღომა.. კაბა გამისწორა და უკან დაიხია.. კედელს მიეყრდნო და ტელეფონში "ჩაძვრა"..
ჩვენი ყველა შეხვედრა ასე რატომ იწყება?..
არც გამარჯობა ან სხვა რამ მოდის მეხება მე კი იმის ნაცვლად რომ წინააღმდეგობა გავუწიო მის სახელს ვკვნესი...
ყველაფერი მანქანაში ჩავყარე..-დანიელთან მიდიხარ?_მომესმა ლიამის ხმა..
-ერთ დღესაც გულს გამიხეთქავ.._გაიცინა_კი.. შენც მოდიხარ?
-არ დაგავიწყდეს მე დაგეხმარები პეპერის სახლის დიზაინზე..
-ოუ.. გახსოვს ერთ მღებავს რომ გადავეკიდე?.._თავი დანანებით დამიქნია_მე მიმოშვიო..._საყვარლად გაიღიმა..
YOU ARE READING
Fallen In The Dark
Fanfictionშეყვარებული წყვილი რომელთა ცხოვრებას ერთი საბედისწერო ღამე რადიკალურად ცვლის... რა მოხდება წლების შემდეგ? ისევ ეყვარებათ ერთმანეთი? (დაიწერა 2019 წელს)