Zayn's p.o.v
მე და ჰენრი სახლთან ვდგავართ და ემას ველოდებით..
-ზეი.. შეიძლება..
-მოვედი!.._დაიყვირა ემამ და კიბის რამოდენიმე საფეხურს გადმოახტა..
-ნელა გოგო.._ჰენრის ვაკოცე თმები ავუჩეჩე და მანქანაში ჩახტა..
-ისევ იგივეს გაიმეორებ რაც წინაზე?_შეპარვით მკითხა..
-კოცნაზე ამბობ?
-არა.. იმაზე ერთი კვირით რომ გაუჩინარდი.._ზელი მის თმაში ავხლართე_ეს არას ნიშნავს?_თავი დავუქნიე და ლოყაზე ვაკოცე_ზენ შენთან სალაპარაკო მაქვს..
-საღამოს კიდევ მოვალ.._ნიკაპზე მაკოცა და მანქანაში ჩაჯდა და სწრაფად მოწყვიტა ადგილიდან.. მეც ჩავჯექი ჩემს მანქანაში და ჰარისთან წავედი..
როგორც ყოველთვის ყველაგერი ბრჭყვიალებს.. სამორინეში მხოლოდ რამოდენიმე კაცი და ჰარი იყო.. ჰარი მათ მითითებებს აძევდა ისინი კი მაგიდებს დაათრევდნენ
-ზეინ..როგორ ხარ?
-რა ჯანდაბას აკეთებ?
-მაგიდებს ვაწყობ..
-და ასე რას უწუნებ?_და დაიწყო.. ნეტავ არაფერი მეკიტხა.. იმდენი ილაპარაკა დამავიწყდა სად ვიყავი..
ჰარის კაბინეტში ვარ და თავში რაც მიტრიალებს ეს მხოლოდ ჰენრია.. ოთახიდან გიჟივით გამოვვარდი..
-ჰარი გავდივარ..
-წამოგყვე?
-არა_სამორინედან გამოვედი და მანქანაში ჩავჯექი. ერთი სული მაქვს იმ პატარა არსებას როდის ვნახავ..
Emma's p.o.v
მთელი დილაა ნივთები მოაქვთ..ულამაზესი ნივთებია..
-მისის სვონ_ჩემთან საშუალო ასაკის კაცი მოვიდა.. ხელში ბერძნული ორნამენტებით შემკული ხის საშუალო ზომის ყუთი ეჭირა..ხელით არის შესრულებული.. დედასაც ჰქონდა ასეთი.._ეს ბოლოა..
YOU ARE READING
Fallen In The Dark
Fanfictionშეყვარებული წყვილი რომელთა ცხოვრებას ერთი საბედისწერო ღამე რადიკალურად ცვლის... რა მოხდება წლების შემდეგ? ისევ ეყვარებათ ერთმანეთი? (დაიწერა 2019 წელს)