ליאו
סקרנתי אותה, יכולתי לדעת זאת אפילו מבלי לקרוא את מחשבותיה, אבל היא הכריחה את עצמה לשמור את הסקרנות שלה לעצמה.
היא לא הסתכנה בלדעת, היא הרחיקה את עצמה ממני ומיקדה את עצמה במטרות שלה, היו לה כמה מהם, המחשבות שלו עררו רחמים, הסיבה שעשתה את מה שעשתה יגרמו לכל אדם למרר בבכי, אבל לא הייתי בן אדם.
תהייתי בכל יום שעבר אם היא הבחירה הנכונה, אבל משהו בה היה מעניין ומסקרן אבל מפחיד באותה עת. אני חשבתי שרק ערפדים יכולים להיות כאלה.
אולי היא כן מתאימה.
התלחשויות ומבטים נשלחו לכיוונו והפעם אני לא הייתי המקור שלהם.
נראה היה שהיא רוצה להיעלם מכאן. תמונות וסרטונים חלפו, איך לעזאזל זה הגיע הנה?
שאלתי את עצמי.
למישהו היה אומץ והוא הניח מולה תמונה שלה שהתפשטה והיא רצתה להרוג את עצמה באותו רגע, שמעתי את המחשבות שלה.
אבל היא רק הביטה לו בעיניים וחייכה "אתה צריך חתימה, מותק?"
ואוו, חתיכת אומץ.
הוא ענה לה "כמה את לוקחת לשעה?"
"בשבילך?" היא ענתה "גם אם תשלם לי מיליון דולר אני לא אקח אותך."
כולם צחקו והוא חזר מביוש למקום שלו, ואוו באמת שלא ראיתי בחורה כזו, כולם במקומה היו נרעדים, הבנות היו בוכות ומחפשות ידיים חזקות להתנחם, אך היא, היא הייתה כל כך בטוחה בעצמה והפכה את החיסרון שלה ליתרון.
הבטתי לעברה ואמרתי "את אמיצה!"
היא רק משכה בכתפייה "אני חייבת להיות, אין אף אחד אחר שיגן עליי."
הכנות שלה עקצה בליבי, וכל מה שרציתי היה לעודד אותה, הבטתי לעברה בחיוך ולא אמרתי דבר.
לקסי התייצבה על יד השולחן שלנו ברגע שהצלצול נשמע. היא העבירה מבטים מלאי זימה בנינו והמחשבות שלה היו די ברורות.
גיחכתי והבטתי לעברה של אמילי "נתראה אחר כך, ילדה." קרצתי לעברה ויצאתי החוצה.מתברר שהשיחה שלי עם רואנן עדיין לא הסתיימה. היה לי 20 דקות, מספיק זמן.
התייצבתי אצל רואנן בזמן שהוא עבד במרץ על הדוחות מיום אתמול.
"רואנן," אמרתי מכריז על נוכחתי.
הוא הרים את עיניו מהניירת ונשאן אחורה בחיוך "אני זוכה לראות אותך בכל יום, שנהפוך אותך לחלק מצוות המועדון?"
גיחכתי בחוסר הומור והתיישבתי מולו. "באתי כי נגלה לעיניי משהו שאני לא מרוצה ממנו, העובדת החדשה שלך, מתברר שהתמונות שלה דלפו?"
הוא הביט בי מופתע, הוא לא ידע זאת?
"מה זאת אומרת?"
"בדיוק כפי שאתה חושב, התמונות שלה רוקדת במועדון הגיעו אפילו לתלמידים בבית ספר, אתה יודע יותר טוב ממני שאם זה יגיע למקום שזה לא אמור להגיע, זה לא יסתיים היטב, תגביל את הכניסה או שתנקוט באמצעי זהירות, כי פעם הבאה, אני לא בטוח אם יזהרו אותך לפני."
YOU ARE READING
Dark love
Vampire✯הסתיים✯ M×W המשימה שלי הייתה פשוטה, עשיתי את זה כל כך הרבה פעמים אבל לא ידעתי שברגע שאראה אותה שום דבר לא יהיה אותו הדבר. היא הייתה אמיצה וחסרת סבלנות, היה לה מטרה להשיג כסף בניגוד לכל השאר היא הייתה נחושה להשיג אותו, לא היה לה אכפת הדרך. מצאתי א...