ליאו
הנחתי על המיטה במרכז החדר והבטתי בפניה הישנות, היא הייתה כל כך יפה, אבל היה יותר מידי שעמדו על הכף, לא יכולתי להמשיך להביט בה. היו דברים רבים שהייתי אמור לטפל בהם, לא לאבד אותה היה בראש הרשימה.
סגרתי את הדלת אחריי, לקסי הייתה מהופנטת ולכן הקשיבה בלי לומר דבר, קיירוס שלח אותה לאימילי להשגיח אליה.
הוא עמד מולי עיניו נראו כמו אש שהוא הביט בה, היה ריגוש בעיניו, הוא חיכה עד שהיא נכנסה לחדרה של אמילי כפי שהוא ביקש והוא פנה לעברי בכעס "למה לא הזכרת לי אותה?"
"למען האמת, אני התכוונתי לא היה הזדמנות." לא רציתי להאשים אותו בכך שהוא לא נתן לי הזדמנות, ובעיקר לא רציתי לחשוף את עצמי ששיקרתי. כי רק לחשוב על כך שמישהו היה יכול לגעת אמילי בצורה שאני נגעתי הוציא אותי מדעתי.
שיקרתי במצח נחושה שהייתה מישהי אחרת בראשי בשביל קיירוס, בזמן שהדבר היחיד שיכולתי לחשוב אליו היה שלא רציתי להשאיר את אמילי איתי.
"אתה רצית להציג לי אותה?" הוא שאל.
הנהנתי לעברו בביטחון, ניסיתי לשכוח מהעבודה ששיקרתי לו.
הוא המשיך לעמוד בשקט ולבחון אותי, טקטיקה שנועדה להלחיץ אותי, מאחר שרוב חיי הסתובבתי סביב ערפדים ובני אנוש מסווה כאדם רגיל למדתי לזהות את הדרכים הרבים שבהם נהגו אנשי רבי מעלה על מנת לגרום לאחרים להקשיב להם. הוא הנהן לאחר דקות ארוכות שהאמין לי, אך ידעתי שזה לא הסתיים בכך."אתה הפנטת אותי, חתיכת בן זונה." שמעתי צרחה שנישאת לאורך המסדרון הארוך, שנינו ידענו במי מדובר אבל היינו מופתעים ומזועזעים גם יחד. אף אחד מעולם לא שבר היפנוזה או אפילו זכר אותה.
היא עשתה את שניהם.
היא פתחה את הדלת גורמת לטריקתה על גבי הקיר, היא צעדה בביטחון, רגליה דרסו את הרצפה.
היא כעסה והתקדמה לעברו של קיירוס "מה נראה לכם בכלל?" היא אמרה .
עמדתי המום ולקחתי צעד אחורה בזמן שהיא הניחה את ידה על חזהו של קיירוס ודחפה אותו. והוא היה משועשע והמום יחד, הוא אפשר לה לדחוף אותו, ואפילו לא העיר כנגד זה.
"תשחררו את החברה שלי ואותי, אנחנו הולכות מכאן, ואתם לא מתקרבים אלינו."
היא הביטה בנו פעם נוספת בעיניים רושפות והתכוונה ללכת אבל קיירוס החזיק בידה.
"אני לא חושב, יקירה, את לא הולכת לשום מקום." הוא ענה לה.
"תעזוב אותי." היא התפרעה בידיו.
הוא חייך עליה חצי חיוך ועזב את ידה "בשמחה."
היא הסתובבה והלכה, יכולתי לשמוע את הלב שלה דהר בחזה שלה, היא פחדה אך הכריחה את עצמה להיראות שלוה ובטוחה בזמן axgrv מבפנים.
YOU ARE READING
Dark love
Vampire✯הסתיים✯ M×W המשימה שלי הייתה פשוטה, עשיתי את זה כל כך הרבה פעמים אבל לא ידעתי שברגע שאראה אותה שום דבר לא יהיה אותו הדבר. היא הייתה אמיצה וחסרת סבלנות, היה לה מטרה להשיג כסף בניגוד לכל השאר היא הייתה נחושה להשיג אותו, לא היה לה אכפת הדרך. מצאתי א...