chapter 8

5.8K 131 55
                                    

ליאו

לא ידעתי כמה שנשיקה יכלה להיות כל כך מלאה ברגשות, בתחושות, זה היה שיגע אותי, היא שגעה אותי, השיער השחור הארוך והשחור שלה, העיניים הירוקות שלה והגוף שלה מהמם. אבל היא חשפה אותו לעיתים כל כך קרובות שכל מה שרציתי היה להסתיר אותה מעיניי כול, רציתי שתהיה שלי בלבד.

היא העבירה ידה בשערי, היא משכה אותי קרוב אליה. הפלתי את שנינו למיטה, התנשפנו בקול שהתנתקנו ומיהרתי להתרחק ממנה. אסור היה לי לעשות את זה!

עמדתי מול הדלת והנחתי את היד על הידית וניסיתי לסדר את המחשבה שלי, לא יכולתי ליפול ככה, לא יכולתי להיסחף ככה בלי שום גבולות.

"ליאו." הקול שלה היה סקסי וראוי בתשוקה. לא יכולתי לעצור בעצמי, נעלתי את הדלת וחזרתי אליה, נשקתי אותה, קרבתי אותה אליי.

"מה את עושה לי?" לחשתי.

היא התקרבה יותר יכולתי לשמוע את הנשימות שלה היו על הצוואר שלי, באותו רגע ידעתי שהייתי אבוד, אין שום דרך חזרה.

משכתי אותה והצמדתי אותה אליי. נשקתי את צווארה וזה גרם לגניחות קלות לעזוב את פיה, הנחתי את ידי על גבה והנחתי אותי על המיטה, לא עוזב את צווארה כל אותה עת.

היא עצמה את עיניה ופיה היה פתוח מעט, היא נשכה את שפתייה בעדינות, הנחתי את האגודל שלי בין השפתיים שלה והיא נשכה אותה בעדינות, ליטפתי את פניה.

"את מהמהמת!"

היא פתחה את עיניה והביטה בי, היא לא אמרה דבר אבל היא לא הייתה צריכה, המחשבות שלה היו ברורות, היא לא האמינה.

"את מהממת, זה לא משנה אם תשכבי איתי או לא, אני עדיין אחשוב עלייך באותו אופן."

היא האמינה בכנות שלי, למרות שכלפי עצמה היא עדיין לא הייתה בטוחה.

עדיין היא לי את האפשרות לי לגעת בה, הנחתי את ידי על שמלתה ושיחקתי עם הקצה, הנשימה שלה הפכה להיות קטועה.

ומשכתי אותה מעל ראשה זורק אותה מאחורי לעבר הרצפה. החזייה שלה הייתה פשוטה למידי, אבל גם החזייה וגם התחתונים היו מסט תואם.

שחקתי מעט את הכתפיות שלה והחלטתי לשגע אותה לפני שאפשיט אותה.

הנחתי את פי על פיה ונשקתי אותה נשיקה קצרה, כשהתרחקתי היא עקבה אחריי ביקשה עוד. אבל עצרתי בעדה והצמדתי אותה למיטה "אל תהיי כל כך חסרת סבלנות."

נשקתי אותה שוב על שפתייה, לאחר מכן ירדתי מטה השארתי נשיקות קטנות לארוך צווארה עד שהגעתי לחיבור בין הצוואר לכתף, זו הייתה נקודה רגישה שלה, כי התכווצה ואחזה בי בחוזקה.

חייכתי והמשכתי לנשק אותה שם, נשיקה עדינה, רפרוף שפתיים, ועדיין התגובה שלה הייתה דומה.

Dark loveWhere stories live. Discover now