10032019 ~ 0037( Gardenya çiçeği)
Kokusuyla ün salmış çoook güzel bir çiçektir.
Beyaz renkte çiçek açtığı için meleğe benzetilir.
Unutulmayan gerçek aşkı simgeler.~~~
"Merhaba?"
Kameraya dünyanın en içten gülümsemesini yollayan çiçek çocuk, ekranın karşısında kendisine hayranlıkla bakan Wonwoo'dan bir haber gülümsüyordu.
Yaşlı bayanın yanından dönerken cebine sıkıştırdığı flashı farketmiş ve eve döner dönmez bilgisayarına takarak flashın içine neler olduğuna bakmıştı.
Videolar vardı.
Özenle, sıra sıra dizilmiş videolar...
Şimdiyse ilk videoyu açmış izliyordu Wonwoo."Ben Kwon Soon-young!"
Tekrar gülmeye başladığında utanarak yüzünü kapadı.
Ardından kameranın kadrajına çiçekçideki yaşlı bayan girerek çiçek çocuğun saçlarını karıştırmıştı.
Wonwoo o an kadını deli gibi kıskandığını hissetti.
O güzel, yumuşak saçlara dokunan kendisi olsun istedi.Wonwo, bu güzel çocuğun çiçek kokan saçlarına dokunmak için elinden gelen her şeyi yapardı...
"Soon-ah... Eğer videoyu izliyorsa senden bir açıklama bekliyordur. Sürekli gülüp durma, gülümsemene aşık olacak..."
Ne kadar da haklı...
Diye düşündü Wonwoo.
Büyüleyici bir gülümsemesi vardı çiçek çocuğun.
Yanlışlıkla aşık olacak diye korkuyordu neredeyse.Büyülenmiş gibi izliyordu videoyu.
"Pekâlâ. Az demin olanlar için üzgünüm...
Belki videoyu çoktan saçma bulup kapatmışsındır ama yinede özür dilerim..."
Çiçekçi kadın kadrajdan çıktığında bir kapı sesi duyulmuştu.
Bu kadının gittiğine işaretti."Ne desem bilmiyorum. Nasılsın? Umarım iyisindir.
Bu videoyu çekmem doktorumun tavsiyesiydi...
Bende çekeyim dedim...
Çocuk kitaplarını sever misin?
Küçük bir arkadaşım bana bu masalı hediye etti."Kucağına sakladığı kitabı çıkararak kameraya tuttu.
"Ayı Yürüyüşe Çıkardım."
Kitabı kameranın dibine kadar soktuktan sonra tekrar gülümseyerek geri çekti çiçek çocuk.
"Klinikteki arkadaşım hediye etti ama okumamamı çok ısrar ettiği için okumuyorum. Komaya girmeden önce beraber okumak için sözleşmiştik çünkü.
Benim günlerim azalıyor...
O ise uyanmıyor...
Şey, o uyandığında bu kitabı onunla birlikte sen okur musun?
Ona, benim Ay olduğumu söyle...
Eğer bunu yaparsan, gözümde dünyanın en güzel kalpli insanı olacaksın..."Gözleri yok oluncaya dek gülümserken yüzündeki burukluk her halinden belli oluyordu.
Wonwoo, bunu anlayacak kadar çok izlemişti videoyu.
Aşık olacak kadar çok tekrarlatmıştı çiçek çocuğun gülümsemesini, gülüşlerini ve sesini."Meleğe benziyor..."
~~~
10032019 ~ 0118
Syglr
Svglr