12032019 ~ 0017~~~
"Merhaba melek..."
İşten çıkar çıkmaz koşarak soluğu çiçek kokan mezarlıkta almıştı Wonwoo.
Elinde küçük bir poşet ve bir gardenya vardı.
Mezarlığın yanına çömelerek otururken poşetin içindeki renkli fosforlu yıldızlar çimlerin üzerine gelişi güzel dökülmüştü.
Wonwoo özenle yıldızları çimlerin üzerine dizmeye başlamış bir yandanda kıstığı sesiyle konuşmaya başlamıştı."Karanlıktan korkuyormuşsun..."
Buruk bir gülümseme eşliğinde elindeki çiçeği Melek çocuğun isminin yazılı olduğu taşın önüne yerleştirdi.
Yıldızlar yavaş yavaş mezarlığın üzerinde belirli hale gelmeye başlamıştı.
Güzel görünüyordu."Seni henüz tanımıyorum, neden öldün bilmiyorum, neden bunları yapıyorum bilmiyorum, neden her videonu tekrar tekrar izliyorum, neden yazdığın herşeyi tekrar tekrar okuyorum, neden seni düşündükçe kalbim deli gibi atıyor bilmiyorum.
Hayatım, seni bulduktan sonra o kadar güzel bir hal aldı ki..."Yanaklarını şişirirken çiçek kokulu mezarın yanına sırt üstü uzandı.
Kafası bir milyondu.
Aklında bin bir türlü şey vardı."Neden seni özlüyorum?
Neden tanımadığım, bir kere olsun konuşmadığım, yüzünü dahi canlı kanlı göremediğim bir insanı bu kadar çok özlüyorum?
Kafayı yiyeceğim sanırım...
Lütfen bu gece rüyama girip saçlarımı okşa.
Bunu bana fazla görme.
Senin için yıldız çaldım gökyüzünden.
Çok güzel kokuyorsun Soon-ah.
Bu gece yanında kalabilir miyim?"~~~
12032019 ~ 1624
Syglr
Svglr