Otevřela jsem oči. Sakra kolik bylo? 11 večer. Nejvyšší čas vztávat. Převlékla jsem se a začala si plést vlasy do copu. Lekla jsem se když někdo zaklepal na dveře. Vešel dovnitř Devin. Došel až ke mě a řekl.
,,Nemůžeš s tím trochu pohnout?"
Trochu jsem se na něj zašklebila a řekla.
,,Copy mi moc nejdou."
Devin si stoupnul za mě a já se bála co udělá. Překvapilo mě když mě oddělal ruce od pletení copu a sám ten cop do 30ti sekund upletl. Zírala jsem na něj a nevěděla co dělat.
,,Tak pohni máš už zpoždění o hodinu."
Pomalu jsem se rozešla za ním ale to mu asi došla trpělivost, vzal mě na záda a když jsem mrkla byli jsme před dveřmi do jídelny. Sundal mě z něj a vešli jsme dovnitř kde už čekali Eddie a Jay, který se na mě ani nepodíval. Kdežto Eddie mě uvítal jako vždy otázkou ,,jak se mi spalo''.
,,Jo...dobře."
Odpověděla jsem Eddiemu a ten se okamžitě usmál.
Jayovi moc do řeči nebylo a já se mu ani nedivím. Ale přesto mi to nedalo a zeptala jsem se.
,,Jayi jsi v pohodě?"
Jay jenom kývl hlavou ale pohled na mě ještě neupřel.
Najednou jsem v sobě ucítila vztek. Proč? To sama nevím. Vztala jsem a to už se na mě podíval.
,,Jdu jenom na záchod."
Ani nechápu jak jsem to dokázala nezakřičet. Vyšla jsem z místnosti a šla o pár metrů dál. Ve skutečnosti se mi nechtělo na záchod, chtěla jsem si zařvat, něco zničit. Když jsem došla do koupelny, zamčela jsem za s sebou, sice jsem věděla že je to k ničemu ale udělala jsem to.
Podívala jsem se na sebe do zrcadla a nechala svůj vztek vyjít ven. Ztratila jsem nad sebou kontromu a začala ničit zrcadlo. Nejprve jsem po něm házela různé věci a pak jsem do něj začala mlátit. Bez ohledu na to jak to bolelo.
Krev mi ztákala po rukách a kapala do umyvadla. Začala jsem křičet a řvát. Nedalo se to zastavit. Zbláznila jsem se? Když bylo zrcadlo kompletně zničené začala jsem ničit celou místnost. Nakonec všude zbyla jenom spušť a mokro od zničeného umyvadla které lehce stříkalo vodu. Umyla jse si ruce od krve a začala se vracet.
Vrátila jsem se zpět na své místo u stolu a bylo mi o mnoho lápe. Jay se v tu chvíli co jsem se já posadila postavil a šel směrem k záchodům. Sakra až to tam najde budu mýt zatraceně velký průšvih.
,,Co to tady voní...je to jako krev."
Řekl Devin.
,,Asi máš už takový hlad že o ní sníš."
Odpověděl mu Eddie s uchichtnutím a Devin pokrčil rameny. Všimla jsem si že moje krvácení se nezastavilo a tak jsem si ho jenom přikryla rukávy od mikiny a doufala že si toho nevšimnou. Jay se přiřítil do místnosti a popadl mě za paži. Dost to zabolelo jelikož jsem byla trochu pořezaná od skla i tam. Pochopila jsem kam mě to táhne. Zastavili jsme před oteřenými dveřmi od koupelny.
,,TO SI BYLA TY?!?"
Jenom jsem odvrátila zrak a Jay mě chytil za hlavu a otočil ji tak že jsem se dívala přímo do jeho očí. V tu chvíli si všiml mích zakrvácených rukávů. Vzal mi jednu ruku a já mu ji v rychlosti vyškubla.
,,DĚLEJ DEJ MI TU RUKU!!!"
Zakřičel na mě a já si to líbit nenechala.
,,NEKŘIČ NA MĚ!!!"
Napřímil se a když mluvil přibližoval se a já couvala.
,,MYSLÍŠ SI ŽE SI MŮŽEŠ DOVOLOVAT, DÁVEJ SI POZOR NA JAZYK!!!"
Byla jsem zkoro u zdi ale nenechala jsem se zastrašit.
,,MŮŽU SI ŘÍKAT CO CHCI A NIKDO JAKO TY MI NEBUDE DIKTOVAT ŽIVOT!!!"
To ho však ještě víc naštvalo.
,,JÁ NEJSEM JEN TAK NĚKDO, JESTLI JEŠTE JEDNOU NA MĚ ZVÍŠÍŠ HLAS TAK NA TO ŠEREDNĚ DOPLATÍŠ!!!"
Bylo mi jedno co se mnou udělá, jednu jsem mu liskla.
,,NECH TOHO!!!"
To už Jay nevydržel a zrudli mu oči. Vrhl se na mě a já se mu bránila jaklime mě zchodil na zem. Škubala jsem se, kopala a byla jsem připravená se být. Jednou rukou mě držel ruce nad mou hlavou a druhou mi držel pusu. Jenom se přiblížil k mému uchu a pošeptal.
,,Teď uvidíš co se stane s neposlušnými holčičkami."
Kopla jsem ho mezi nohy a Jay se hned zkácel na zem. Uvědomila jsem si co jsem provedla a připlazila se k němu.
,,Jayi p...promiň to jsem nechtěla."
Jay se na mě podíval a rychle se zvedl na kolena, byl neště vzteklejší. Zkočil na mě a já se na něj šokovaně dívala. Nakonec jsem mu sama nabídla svůj krk. Jay zaváhal.
,,Dělej zasloužím si to."
Jayovi oči opět zmodraly a uvědomil si co dělá. Měl hlad, už jsem to pochopila. Chytila jsem ho za hlavu a natiskla si ho ke krku. Jay se pokoušel vyprostit ale marně, musel by mi urvat ruce aby se dostal z mého sevření. Vzdal to a řekl.
,,Sofie prosím pust mě. To po tobě nemůžu chtít."
Nepustila jsem ho.
,,Jayi nech toho a napij se.''
Přikázala jsem Jayovi. Chvíli nic nedělal ale pak mě uposlechl. Trochu jsem sykla ale pak jsem jenom koukala na strop. Stisk, kterým jsem držela Jaye, mi slábl a nakonec jsem Jaye pustila úplně.
Podíval se na mě a usmál se. Byla jsem na pokraji sil, slabá a bezmocná.
,,Děkuji Sofie.''
Pak natiskl své rty na ty mé a já spadla do bezvědomí. Proč jsem dneska taková? Něco se ve mě od příjezdu změnilo.
Ahojte lidi. Je tu další díl ŽsUK. Snad se vám líbí.😂☺
ŽsUK
ČTEŠ
Život mezi upířími kluky (DOKONČENO)
Vampiremyslíš si že jsi na dně??? Tak to jsi si nepřečetl knihu která vyprávý o Sofii, které zemřeli rodiče a tak jí mezi sebe vzala úplně cizí rodina. 3 bratři kteří ji přijali jsou ve skutečnosti upíři.Jenomže Sofiina krev jim natolik zachutná že se rozh...