14. Kapitola

364 15 2
                                    

Jay

Neustále jsme leželi v posteli. Sofie usnula ale já jsem pozoroval její obličej. Najednou jsem uslyšel kroky k pokoji. Blesku rychle jsem vylezl z postele a nasadil si trenýrky a kalhoty, víc jsem nestihl. Někdo zaklepal na dveře. Pootevřel jsem je a podíval se kdo to je byl to Devin.

Devin

Šel jsem se podívat jestli už se Sofie probrala. Ale když jsem zaklepal na dveře otevřel mi Jay. To ji kontroloval celej den? Ubožák. On prost nedokáže poslechnou někoho mladšího. Je to arogantní idiot. Bylo mi poněkud divné že ze dveří vystrkuje jenom hlavu. Něco mi tu nehrálo.

,,Můžu jít dál?"

Jay

Trochu jsem spanikařil, jelikož jsem na sobě neměl tričko, a tak jsem jen tak na rychlo z prctu vysál nějakou výmluvu.

,,No...asi ne Sofie ješte není vzhůru."

Usmál jsem se na něj nejistě.

,,Tak pojď ty ven musím si s tebou stejně promluvit."

,,Až později ty starostlivej bratříčku."

Řekl jsem škodolibě.

,,Neříkej mi tak Jayi...a vylez nebo si tě vytáhnu sám."

Řekl docela výhružným tónem a tak jsem sklonil hlavu, vylezl na chodbu a zavřel za sebou dveře. Devin na mě nevěřícně civěl.

,,Nečum tak na mě Devine."

Najednou na mě ale začal křičet.

,,TY HOVADO!!! NEDOMLUVILI JSME SE UŽ JENOM KVŮLI EDDIEMU ŽE SE OD NÍ BUDEME DRŽET DÁL? NE TY PROSTĚ PORUŠÍŠ JAKÉKOLIV PRAVYDLO ČI DOHODU NEDÁ SE TI VĚŘIT!!!"

To mě dopálilo a začal jsem na něj taky křičet.

,,TO ŘÍKÁŠ TY?!? TY SI BYL TAKY ZAMILOVANÝ!!! TAKY SI S NĚKÝM SPAL!!! TAKY SI NÁM LHAL A TAKY SI NEPOSLOUCHAL!!!"

Devin se ale nechtěl vzdát.

,,ONA TĚ OPUSTÍ JAYI!!! ONA ČASEM ZEMŘE TY ALE NE!!! TY PŘEŽIJEŠ I SVOJE VNOUČATA!!!"

,,BUDU JI MILOVAT I KDYBY TO BYLA STARÁ, PLESNÍVÁ BÁBA!!! TY MI TO NEVYMLUVÍŠ ANI NIKDO JINÝ TAK PROČ SE O TO FURT POKOUŠÍŠ?!?"

,,SAKRA JAYI SPAMATUJ SE!!! ŽIJEŠ V PŘELUDU!!!"

To už jsem to nevydržel a chtěl se vrátit do Sofiina pokoje, jenomže když jsem otevřel dveře stála za nimi, oblečená, Sofie slzy se jí drali do očí.

Sofie

Slyšela jsem jak se kluci hádají. Slyšela jsem všechno do písmene. Popadl mě smutek a zároveň takový vztek. Jay otevřel dveře a zbystřil mě ve dveřích. Rozbrečela jsem se na tváři se mi obevil nenávistný výraz kterým jsem se dívala na Devina. Rozběhla jsem se ke koupelně kde jsem se zamčela a zacpala klíčovou dírku aby se ke mě nemohly dostat.

,,SOFIE OTEVŘI PROSÍM!!!"

Ignorovala jsem jeho prosbu a sedla si na zem kde jsem si dala nohy k bradě a brečela.

Jay

Než jsem ji stihl chytit zamčela se v koupelně. Pokoušel jsem se k ní dostat přez klíčovou dírku ale byla něčím ucpaná.

Devin stál za mími zády jako socha a nic nedělal jenom zíral na dveře jako by se je snažil silou vůle vyrazit.

,,TY SEŠ TAKOVEJ IDIOT!!!"

Zařval jsem na něj zlostně. Náhle do pokoje doběhl Eddie.

,,Co se děje?!?"

Zeptal se tiše. Já jsem na ty dva blbce jenom zíral, pochvíli jsem se vzpamatoval a pokoušel se dostat dovnitř koupelny.

Eddie

Slyšel jsem strašný randál. Běžel jsem k němu. Když jsem si uvědomil že ty zvuky vycházejí ze Sofiina pokoje na chvíli jsem se zastavil ale pak jsem nakonec dokráčel do pokoje a zeptal se co se děje. Odpovědi se mi nedostalo, na místo toho se začal Jay dobívat do Sofiiny koupelny.

Netušil jsem proč, ani co se tady stalo. Když se ale z koupelny ozvala hlasitá rána pochopil jsem. Sofie zase chytla hysteráka. Všichni jsme poslouchali jak Sofie demoluje koupelnu.

Najednou se začalo rozléhat hrobové ticho. Jayovi se konečně podařili vyrazit dveře.

Jay

Vešel jsem do zničené koupelny ale Sofie nikde. Na rozbytém skle bylo napsáno krví ,,Pořád se ti líbím?"

Uviděl jsem otevřené okno a příšerně se lekl. Co když z něj skočila? Podíval jsem se dolů a ulevilo se mi nikde jsen'm neviděl její tělo, ale kde tedy je?

Ahojte lidi, Sofie zmizela, a co teď? Proč vlastně chytla SOfie takového hysteráka? Sama netušíl najdete si nějakou souvislost :).

Život mezi upířími kluky (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat