Napsugár (becenév Napsi) 21 éves és Maci 1 éves
- Teljes neve Mátrai Napsugár
- Esküvőszervező céget alapított
- Eddigi életét a tanulásnak szentelte. Most pedig a munkába temetkezik.
- Nagyon sok ideig megfelelési kényszere volt, ám egy évvel ezelőtt kigyógyult belőle kutyája segítségével.
- Van egy Golden Retrivere
- Maci kutyája neveletlen még, de nem lehet rá haragudni hosszú ideig.
- Félénk kutya kölyök még, ezért gyakran megijed az ismeretlen dogoktól.
BTS ( balról jobbra)
Tae (becenév V) 22 éves
Jin 26 éves
Jimin 22 éves
Yoongi (becenév Suga) 25 éves
Jungkook 20 éves
Nam (becenév RM) 23 éves
Hobi (becenév J-Hope) 23 éves- Korea sztár csapata
- Egy évvel ezelőtt eltervezték, hogy szeretnének hosszabb időre pihenni menni.
- Magyarországot választották, mert kevesen ismerik itt őket és elég csendes kis ország.
- Jungkook volt az egyetlen aki nem akart ide költözni és teljes lázadásba kezdett idősebb társai nagy örömére.
- Próbálják kiélvezni a pihenést és a csendet, de rendszeresen eljárnak próbálni, a belvárosba egy táncterembe. Ez volt a kikötése a kiadó vezetőjének, a pihenővel kapcsolatban.
Sokat szereplő mellék szereplő :
Kevin 23 éves- Tehetős családja egy igen szép házzal ajándékozta meg, amiben egyedül él.
- Építészmérnöki szakra jár a BME főiskolán, amire szülei kényszerítették rá.
- Szeret bulizni, gyakra túllő az ital fogyasztással.
- Amióta Napsi beköltözött a mellette lévő házba, nem tudja kiverni a fejéből a lányt.
- Utál futni, de Napsi miatt kijár a parka, ahol a lány a kutyáját sétáltatja.
- Mindent megtesz azért, hogy megszerezze.
YOU ARE READING
BTS a szomszédom?
FanfictionA történetet a blogomon kezdtem el, de úgy döntöttem itt folytatom. (Többen rátalálnak) ❣️ § Napsi életét a munkájának szenteli, ám minden megváltozik, mikor egy kisbusz begördül és megáll a szomszéd ház el...