#1

60 13 29
                                    

"Yaa Eren ağzına oklavayla vuracam şimdi ha " 

Ikı saattir geometri anlatıyorum Eren e. Ama anlamıyorr..

"Bu x  i bulamıyorum ki ben napim kızım ?" Dedi oflayıp.

"Bulacaksın Eren bulacaksın! Naz  yapıyor x sana. Bulacaksın! "
 
Eren ayağı kalkıp "  valla hiç naz çekemem Güneş " dedi.

"Abla diyeceksin ben senden iki yaş büyüğüm ! Ayrıca sen nasıl bir erkeksin ya ? X sana naz yapıyor ışte o da istiyor bulunmayı. Valla hepiniz aynısınız ya. Kütüksünüz odunsunuz ! Anlamıyorsunuz kızları ! "

Eren şaşırmış gibi"oha ne ara konu erkeklere geldi ? Valla o x' e de söyle  hiç naz çekemem Güneş. Başka birine yapsın nazını " deyip mutfağa gitti.

Bende elimdeki kalemi masaya attım. Bu çocuk akıllanmaz yemin ederim ya. Test kitabınıda sertçe bir güzel kapattım. Hırsımı alıyordum . Mutfağa gidip Eren su içerken bende ona çarpıp raftan bardak aldım. Hızlı hızlı su doldurup içtim. Yarısını da döktüm lavaboya. Erene çarpıp geri giderken Eren bana seslendi.

"Güneş noluyor ?"  Acaba tınlamayıp gitsem mi ? Yok ya sonuçta kardeşiz. Bi şans veririm.

"Bişey olmadı " dedim gayet mutsuz. Eren de

"Tamam, iyi sevindim." Dedi benim öküz'üm. Hıyar valla ya. Ben kime trip atıyorsam?  Eren e mi trip atıcam?  Eren mi trip çekecek? Eren mi trip attığı mı anlıyacak?  Hadi canım.

"Eren var ya tam dayaklıksın ablacım! " dedim ona .

"Ya ben naptım yine, güneş ışınları yerine gözlerinden lazer fışkıran Güneş ?" Dedi şaşkınca.

"Yok ya sen hiç bişey yapmadın. Hepsi benim suçum demi Eren?"

"Çattık  ya!  Ya Güneş bazen diyorum ki sen benim ablam olamazsın, ne dediğini ne ima ettiğini bile anlamıyorum çünkü ! Bi de yıllardır aynı evde yaşıyoruz ha " diye bağırıp mutfağın kapısına doğru ilerledi. Ben ona öfke ile bakarken kapıda durup
"Ablacım" dedi.

Heh tuttu yine yalakalığı. Hadi bakalım ne isteyecek benden?
"Efendim Eren?!!"
"Bana biraz borç verir misin ?" Biliyordum ! Para isteyecekti!

Masum masum bana bakmaya başladı . Bende
Kolları mı birleştirip tezgaha yaslandım. Ona baktım.(şu şekilde )

" Abla olmaktan nefret ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Abla olmaktan nefret ediyorum. Vicdanıma tükürim ben! Git askıda ki çantamı getir  büyük eşşek " dedim.

Mutlu mutlu gitti... hayat küçüklere güzel valla oh! Mis!  Mutfağa gelince elindeki çantamı alıp"kazık kadar adam oldun Eren benim değil senin bana para vermen lazım. Ben 25 yaşındayım ablacım. Sen 23 üne girdin ama hala benden para alıyorsun. Annenden istesene. Babam kesin verir ama sana yani. Annemler haftaya gelince görürsün sen! Halam hamile diye  Bi hafta gittiler ama gelince seni söylicem benden para aldığını! " deyip eline 100 tl verdim.

Parayı eline aldı ya hemen yüzü ve modu  değişti Eren in. "Of Güneş sende ha ! 25 yaşına gelmişsin halâ beni annem e şikayet ediyorsun. Seni de Hatice teyze çağırdı bu arada. Yine sana talip buldu benden söylemesi "deyip son hız uzaklaştı.
Derin bir nefes alıp " hadi bakalım Güneş. Bu 30. Talip bulma girişimini de atlatabilirsin!" Diye kendime morel verdim.

Evin anahtarlarını elime alıp  dış kapının önünde bağırdım " Eren bana şans dile ablacım" dedim. Eren de yukardan"iyi şanslar! " diye bağırdı. Kapının dışına kendimi attım.

Hatice teyze nin evi  üst mahalleydi.  Pijamalarım la yürümeye başladım.  Hadi bakalım acaba münasebetsiz Münasebet teyze var mıydı?  Yada leyla abla.  İnşallah Cemile yenge de oradadır. Şahsen bana talip bulmayan tek insan orada o . 😣





















Şşt yaklaş ve beni dinle !

Bi sır veriyimmi?

2. Bölüm çok yakında gelecek....


PIJAMALI KAHRAMANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin