#2

42 11 11
                                    


Hatice teyzelere gitmek için yokuşta çıkacakken arkamda fren sesleri duydum. Bu bir araba mıydı ? Kesinlikle !

Arkama bakmadan duvarın kenarına atladım. Araba biraz daha ileri sürüklenip draft çizerek durdu.

Şaşkınlıkla arabadan çıkan pijamalı  çocuğa baktım.

" önüne baksana görmüyor musun araba geliyor !"  Ne bir de bana bağırıyor muydu?üstelik benim bir suçum yokken!

"Bana bak! bana çarpacaktın sen ! Manyak mısın ? Insan bir özür diler !Hayvan olsan derim ki özür dileyemez dili yok ! Hayatta sen hayvan olabilirsin hemde tam bir öküzz!"

Pijamalı çocuk eliyle ağzımı kapattı.
"Yeter sus ! Başımın etini yedin 2 saniyede ! Bana teşekkür edeceğine bağırıyorsun. Ben olmasaydım araba tam üstüne gelecekti sen de ölecektin!  Neyseki benim usta araba sürme yeteneklerim ile manevra yaptım ki sen kurtuldun! Yani bana teşekkür etmelisin!"

Ya şuna bak ya ! Ukala bencil gergedan seni! Sinirlendim bayağı hemde!

"Sen kim oluyosunn!??"

"Kahramanın oluyorum" dedi bay az önce bana araba ile çarpan salak.

"Bir insan kaldırımda yürürken arkadan çarpmak nedir ya??"

Çam ağaçlı ,mavi ve yeşil pijama takımının üstünü çıkarıp yere attı.

"Ohaaa!!gi-giy çabuk şunu terbiyesiz!!"

"Normalde kızlar da çıkarma mı isterler ama.."

"Ben istemiyorum! Giy yoksa polis çağırırım!"

"Giydim gözlerini açabilirsin bayan önüne bakmayan sakar kız" dedi

Gözlerimi kapattığımın bile farkında değildim. Yavaşça gözlerimi araladım ve pijamalı çocuğa baktım.

"Her neyse bana ç arptın ve bedelini ödersin bay pijama ile lamborghini ye binen çocuk ! Anlat"

"Uyur gezerim"

"Hı? Küçük at ta civcivler yesin be zengin züppe !"

"Off teyzem çağırdı tamam mı ?"

"Ne? "

"Duydun işte"

"PUHAHAAH!!! Teyzem mi çağırdı ? Oyşşş pijamasıyla da çıkmış teyzesinin yanına gidermiş ana kuzusu "

Kızmış olacak ki çenesi seğirmeye başladı.

"Bana bak mahalle kızı ! Beni görüp te mutlu olman gerek senin!
Arabamı kirletirdim be sana çarpıp! Beni pijamalarımla gören 3. kişisin. Bana kalırsa teşekkür edip keyfini çıkarmalısın !" deyip arabasına binip çalıştırdı. Camdan son kez bana öfkeyle baktı. Bende ona keyifle baktım.

Gözlerini yola dikip gazı kökledi. Arkasından koşup

"Hoşçakal pijamalı kahramanımız " diye alayla bağırdım.

Hah! Haspam!

Yokuşu çıkıp Hatice teyzelere gittim. Kapıyı derin bir nefes alarak çaldım. Allahım nolur yardım et !  Diye içimden dua etmeye başladım.

Kapıyı Sevim teyze açtı. "Hoşgeldin Güneş "

"Hoş buldum! Hatice teyze beni çağırmış ta.."

"Evet geç kızım geç sen içeri "

Sevim teyze benim ardımdan kapıyı kapadı ve içeri girdik. Ben

PIJAMALI KAHRAMANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin