Güneş'den
2 saat sonra
"Hayır,hayır,hayır nolur bişey çıkmasın !"
Derin " Ay sen de Tuğçe ömrümüzü yedin bir korku filmi açtık diye ha "
Gizem kumandayla filmi dondurup yeter artık diye bağıran yüz ifadesiyle tuğçe ye baktı.
Tuğçe" Bana korkmadığınızı söylemeyin, inanmam!"
Ben " Eh ! Senin kadar olmasa da Tuğçe (!) Biz de birazcık korkuyoruz."
Sonra Gizem kumandayla filmi kapattı. Ve
"Her neyse boş verin. Kapatın şu konuyu. Konuşalım, dedikodu yapalım biraz."
Devam etti.
"Ee anlat bakalım Tuğçe? Var mı birileri?" Diye Tuğçe ye döndü.
Tuğçe utangaç bir şekilde
"Var.." dedi.
Ben"anlat!" Diye heyecanla bağırdım. Tuğçe iç geçirip konuştu.
"Biri var. Çok çapkın. Herkese bakıyor. Haliyle bana da baktı. 1 sene önce tanıştık. 1 aya kalmaz çıkmaya başladık. Biz çok mutluyduk. Yani en azından ben öyleydim.."
Derin"hayrola? Neden böyle dedin? Noldu sonra ?" Tuğçe oflayıp
"Anlatıyorum ya Derin! " sonra herkes susunca devam etti.
"Ben dün onun beni sevmediğini öğrendim. Beni defalarca aldattığını, yirmiyi aşkın kızla çıktığını.." sesi titremeye başlamıştı. Belli ki bu olay onu yaralamıştı. Gizem elini tutup
"İçini dök istediğin kadar Tuğçe. İyi gelir" Tuğçe nemlenmiş gözlerini parmaklarıyla usulca sildi.
"Bana onun kız arkadaşlarından biri mesaj attı. Onu çok sevdiğini , benimle oyun oynadığını , Burak abimin şirketi var diye benimle olduğunu ve..ve kalbimi keyfi için kırmak istediğini öğrendim. Ben tabi inanmadım. Kafeye davet ettim Sordum . Kabul etti "
Göz yaşları çoktan akıyorken burnunu çekti.
" Evet dedi. Sanki çok kolay gibi. Ben daha fazla orda duramazdım. Ama bisey yapmadan da gidemezdim anlıyor musunuz kızlar ?" Dedi hıçkırıkları arasında.
" masadaki suyu alıp üstüne döktüm. Bana bağırmaya başladı. Saçımdan tutup kafeden çıkardı beni. İnsanların içinde benim çantamda ki tüm eşyaları yere döktü. Yerden cüzdanımı alıp tüm paramı aldı. Sonra şerefsizce bana ' benim sana baktığımda şükret. Bu para amaçladığım paranın yüzde biri bile etmez" dedi. B-ben tabi ki çok sinirlendim. Sonra ona okkalı bir tokat attım. ' senin kadar hayatımda şerefsiz bir insan görmedim nankör köpek! Hepsi para için di ha ? Sana tek bir söz bile söylemiyorum. Allah affetsin !' Diye bağırdım. Çantamı hızlıca toplayıp taksiyle eve döndüm. Ve sabahına da burdayım"
Tuğçe ağlıyordu. Hepimizi Tuğçe nin anlattıkları etkilemişti. Susuyorduk. Ben konuyu dağıtmak için
"Ee o zaman Gizem anlatsın "
"Aaa..tabi. şey.." deyip birden başka konuya geçmenin sersemliliğiyle geveledi.
"Ben en son bir hafta önce biri ile çıkıyordum. Sadece onunla oynadım. Hepsi bu." Diyerek sustu.
"Oynadın mı ??" Diye sordum.
"Geçmişin intikam listesinden biriydi. Benimle çok dalga geçmişti. Ismi Ahmet"
Ben şok geçirirken sordum"iğrenç bir insan mıydı? Sana evlenme teklif etti mi ?"
"Evet ! Hatta aptalın tekiydi. Onunlayken rezil oluyordum resmen ! Ben ona geçmişi anlatıp herkesten intikam aldığımı söylediğimde bana benim inadıma evleneceğini söyledi. Kız arkadaşı olabileceğine bile inanmam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PIJAMALI KAHRAMANLAR
Humor" sen kim oluyosunn!??" "kahramanın oluyorum " dedi bay az önce bana araba ile çarpan salak. " bir insan kaldırımda yürürken arkadan çarpmak nedir ya ??" Çam ağaçlı mavi ve yeşil olan pijama takımının üstünü çıkarıp yere attı. "ohaaa !!gi-giy çabuk...