Multimedya=Gizem
Derin den
-" Ya Toprak abi niye anlamak istemiyorsun o kız seni aşar ! Hem Güneş çok iyi bir kız ondan niye şüphe ediyorsun ya sen ?"
-"Derin ! Bak sabrımı taşırma ! Sen ne diye elin kızını abine savunuyorsun ? Kız geldi hiçbir sebep yokken ortalığı talan etti ya! Deli cesareti var o kızda ! Beni rezil etmenin bedelini ödeyecek! Tabi şu kırdığı bardak ve şarap şişelerinin de parasını çatır çutur alacağım ondan !"
Al işte !yine başa döndük. Güneş ler gittiğinden belli abi mi saçma sapan bir gurura tutunup intikam almasın diye ikna etmeye çalışıyorum ama yok ! Kabul etmiyor . Güneş in deli cesaretini bir tehdit olarak görüyormuş ve Güneş ten beni koruyacakmış, hadi canım !
-"Hiç birşey demiyorum sana Toprak abi , Hiç bişey demiyorum artık. Kız, kardeşi için endişeleniyor anlamıyor musun ? Hem nolmuş 2-3 bardak kırdı diye , öldün mü ? Bu kadar cimri olma be !"
-"Derin !Beni hasta etme ! Yeter daha fazla senle tartışamam yoksa elimden bir kaza çıkacak. Beni babam şirkete çağırıyor sende barın işlerini yapacaksın."
-"Yok ya ? Bar ı babam sana aldı , bana değil. O halde bu işleri senin yapman gerekir değil mi ?"
-"Ama sen yapacaksın ben gidiyorum akşam evde görüşürüz."
-"Akşam yokum ben " dedim hızlı hızlı. Abim de bana bakıp
-"Niye ? " diye sorunca diyecek bişey bulamadım . Olduğum yerde kıpırdandım. Söyleyemezdim. Valla bacaklarımı keser yani !
-"Mervelere gidicez. Kız günü yapıcaz da. Annemlere sen söylersin diye sana söylüyorum "
-"iyi madem . Yarın sabah gel eve " işte bu kadar! Sevinçle
-"peki ! Çok sağol ! " Bana gülümseyip gitti. Ve bu iş burada biter!
**********
"Kerim sende şu işleri kontrol et bitirdiler mi diye " emirler yağdırmaya devam ettim. Koluma taktığım saatime yorulmuş bir şekilde duvara yaslanıp baktım.21:10
Olamaz ! Hemen çıkmam lazım , yoksa geç kalacağım . Olduğum yerden fırlayıp barda bana ait olan dolaptan ceketimi ve çantamı bulup aldım. Daha sonra koşarak arabama bindim. Belki bir ferrarimiz yok ama jip te fena sayılmaz yani.
Arabayı çalıştırıp sahilin oradaki meyhaneye sürdüm. Aslında küçük bir seyyar dönerci vardı yanında rakı veriyordu. Açık havada bir meyhane işte.Yere varınca Onur beni bir masaya oturmuş bekliyordu. Ona nasıl anlatacağımı bilemiyordum. O Çok iyi biri fakat yürümüyor bu ilişki .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PIJAMALI KAHRAMANLAR
Humor" sen kim oluyosunn!??" "kahramanın oluyorum " dedi bay az önce bana araba ile çarpan salak. " bir insan kaldırımda yürürken arkadan çarpmak nedir ya ??" Çam ağaçlı mavi ve yeşil olan pijama takımının üstünü çıkarıp yere attı. "ohaaa !!gi-giy çabuk...