GÜNEŞ 'DEN
Sabah uyandığmda hemen aklıma o bar günü geldi. Ne geceydi ama ? Acaba bu gün Derin gelecek miydi? Arasam iyi olur .
Telefonumu yastığımın altından alıp
Pijamalının kardeşi 'Derin' i bulup telefonu kulağıma götürdüm.
2. çalışta açtı. Sesi geldi.
"Alo? Güneş abla sen mısın ?"
"Benim. Günaydın. Ya şey soracaktım.."
"Evet bu akşam geleceğim Güneş abla."
" A evet bunu soracaktım. Fikrini değiştirmediğinden emin olmak için"
Derin telefonda iç çekti derince (nasıl bir cümle oldu bu imalı gibi ama ima yapmamıştım)
"Yalnız abla şey.. Benim Gizem diye bir arkadaşım var . Onu da çağırsam olur mu ?"
"Dert ettiğin şeye bak Derin ? Tabi ki gelsin ! Hem Ereni yollayacağım merak etmeyin kız kıza olacağız!"
"Ereni nereye yollayacaksın anlamadım?"
Niye merak etti ki şimdi Ereni ? Napacak ya o salak çocuğu bu kız ? Allah Allah
"Aman gece gezisine çıksın ne bilim . Eve gelmesin yeter ki Derin. Boş verin onu. Şimdi kapatmam lazim markete uğrayacağım . Akşam için birşeyler almam gerekli. "
"Tamam görüşürüz"
"Görüşürüz"
Deyip kapattık. Kalkıp üstümde mavi mont ve ayıcıklı pijamalarımla anahtar , cüzdan ve telefonumu cebime koyup dışarı çıktım.
Markete varınca yiyecek reyonuna gidip bakmaya başladım. Ne alsam acaba ? Perhiz yapacaktım da.. ama pazartesi başlasam daha uygun olur. Nasılsa bu gün cuma değil mi ? 2 gün sonra perhiz yaparım işte. Liste de ki leri almaya başladım.
•nutella
•browni
•cipsler
• vişne ve elma suları
•bisküvi
Hepsinden üçer tane almıştım ki yetsin. Kasaya gidince 29.75 ödemek çok koydu ama olsun. 30 olsun deyip 25 kr poşet aldım. Gitti mi gıcır gıcır 30 Tl ? Derin bi iç çekip pijamalarimla eve yürümeye başladım.
İleride kırmızı bir lüks araba bu tarafa geliyordu. Mahallede herkes arabayı izliyordu. Çocuklar arkasından koşuyordu. Ben kenarı geçtim arabaya yol vermek için. Araba yanımda durdu içinden " selam Güneşçim. Gidelim mi buralardan?" Diyen mahallenin neşesi Burak çıkmasın mı ? Hemen şaşkınlıkla
"Züppeleşmissin lan Burki? Nerelerdeydin ??"
"Almanyadaydım . Hadi atlada seni eve bırakayım Güneş. Ereni görmek istiyorum"
Arabaya binince arkadan bir çift el gözlerimi kapattı . Kız sesi
"Beni özledin mi ?" Dedi.
"Aman allahım ! Tuğçe ?"
"Evet benim !" Diye şakıdı. Hemen arkamı döndüm. Ne kadar da güzelleşmişti. (Tuğçe aşşağı da )
"Kız bu sen misin ? İnanamıyorum şu anda sen el kadardın daha dün şimdi kocaman kız olmuşsun ! Duygulandım zaman ne çabuk geçiyor demi Burakçım?"
Burak tatlı bi kahkaha patlattı. " Ya ya demi elimizde büyüdü tuğçe zaten "
Biz Burak la kendi aramızda alay ederken tuğçe oflayıp " şu an 23 yasındayım zaten " diye mırıldandı sıkıntıyla.
Eve geldiğimizi bile fark etmemiştim. Araba durunca anladım. Arabadan inip kapıyı açtım. Onlarda içeri geldiler.
Arkası dönük bir şekilde Eren telefonla hareretli hararetli konuşuyordu. Ben onu gitti sanıyordum.
"Olum ne demek yok lan ? Ya abicim çıldırıcam nasıl olmaz o kadar antreman yaptık gerizekalılar ben sizi en beterinden o halı sahada s..." derken bizi fark etti. Gözleri tuğçede takılı kaldı. Bir süre sustu. Tuğçe de ona bakıyordu. Sonra Burak a döndü ve susmaya devam etti. Bana izin ister gibi baktı. Ben de başımı salladım. Hızlı adımlarla gitti.
"Eren beni o maça çağımassa büyük hata yapar Güneş " burak ın dediğine hayretle baktım.
"Sizin ne bu maç aşkınız anlamıyorum doğrusu " dedi tuğçe.
"Siz anlamassınız " dedi burakta.
Zil çalarken koşarak aşşagı Eren indi . Kapıya koşarken Burak a baktı. Sonra kapıyı açıp kişiye bakmadan
" nerde kaldın seni 2 saattir bekliyorum şeref.." Sonra dönüp kaldı. Kim olduğuna bakmak için biraz daha eğilip kapıya bakmaya çalıştım. Gelen Derin di. Eren elini ayağını koyacak yer bulamıyor gibi yerinde kıpırdanmaya başladı.
" Şey ben.. Derin ben sana dememiştim aslında başkasını bekliyordum" Derin tek kaşını tehlikeli bir şekilde kaldırdı.
"Kimi ? Başka bir kız mı ?" Eren de tek kaşını kaldırdı ciddiyetle.
"Senin için önemli mi kız olması ?" Derin her zaman gayet yumuşak ve fönlü olan saçlarını tek eliyle arkasına attı.
" Hayır. Ben sadece benden daha önemli kim olabilir diye gelişi güzel sordum . Hem kız olmasını istediğimi de nerden çıkardın ? " dedi.
Bunlar flörtleşiyorlar mı ?
" Sana sormalı. "
Yok yok sanırsın yeni evli çiftler ! Hemen araya girdim.
"Hoş geldin Derin (!) Derini ben çağırdım Eren. " diyerek sonra görüşürüz bakışı attım. Burak la zaman kaybetmeden Derin e bi selam vermeden çıktılar.
Kapı tekrar çaldı. Derin kapıyı açıp " ah gelmişsin " deyip Gizemi içeri aldı.Kızları tanıştıdım. Hepimiz oturma odasına geçtik . Ve kızlar gecesi yeni başlıyor..
(Özür dilerim geçmiş bölümü şimdi değil belki diğer bölümde olacak yada daha sonra olur ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PIJAMALI KAHRAMANLAR
Humor" sen kim oluyosunn!??" "kahramanın oluyorum " dedi bay az önce bana araba ile çarpan salak. " bir insan kaldırımda yürürken arkadan çarpmak nedir ya ??" Çam ağaçlı mavi ve yeşil olan pijama takımının üstünü çıkarıp yere attı. "ohaaa !!gi-giy çabuk...