Град Форелайн било тихо градче недалеч от една гора,която нямала име,но всички я наричали "Марисън". Името на гората било посветено на близначките "Лорън", които живяли навътре в нея,в имението,познато още като"Далечното имение".
Пътят до градчето бил още по-зловещ,като "Семейство Лорън".
Той бил черен и разбит,трудно проходим с автомобил.Малко преди да навлезеш в истинския мрак,имало ръждясала табела,на която се бил самоубил Грек Лорън-дядото на близначките,починал на 17 ноември 2010г. Може би затова, семейството е било толкова зловещо- от скръб към Грек.Всички казвали за него,че бил добър човек,но кой знаел защо си е причинил това.Дори на табелата имало петънце кръв,което не се измило близо 8 години от дъждовете.По-интересното нещо било семейството.Те живеели в имението си и имали собствен бизнес. През определените сезони,техни работници отглеждали грозде,което използвали за направата на вино . След това го прибирали в голям подземн помещение на имението и след време го продавали на висока цена. Но едва ли печелели толкова пари от този наследствен бизнес,който се ръководил от Грек ,преди той да почине. Всички в града говорели,че Харисън Лорън - бащата на близначките и син на Грек , се занимавал с нелегални неща.
Освен близначките,Мариса и Мадисън,Харисън имал и син на име Джак,който бил на 17 години , а близначките на 15.
Те ,разбира се ,имали "уж" любяща майка,която се интересувала от тях и тяхното бъдеще- Джесика Лорън.Това са те..близначките,които изглеждат мили,но са едни надути демони. Те имали и добра страна,но не я показвали често.
Това било момчето мечтата на цял Форелайн....разбивач на сърца и още много неприятни определения по негов адрес. Той винаги е имал всяко момиче и е успявал да завладее сърцето му,но само с финансите на баща си.
Това били техните родители,които имали най-фалшивите усмивки. Това била единствената снимка на Джесика и Харисън Лорън , на която се усмихвали и били заедно. Те дори нямали снимки с децата си.
Гражданите на Форелайн казвали,че често чували как в имението се пищи,но семейството отричало да е чувало или правило подобно нещо.
Когато се случило странното нещо на 17ноември 2010,Генерал Рори(главен началник на полицията във Форелайн) твърдял,че е нямало свидетели по случая със самоубийството на Грек Лорън,но се оказало,че е грешал....
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ......
ВЫ ЧИТАЕТЕ
За Последен Път Видяна
Детектив / Триллер(ЗАВЪРШЕНА) В един обикновен град...едно имение...близначки...мистерия...видяна за последен път........... Момче вижда нещо за последен път...какво е видял...какво се е случило с него...и...защо всичко е толкова тайно и скрито от семейството...КОЕ...