част 30 "Промъкването"

32 2 0
                                    

Когато Наташа започнала да търси ключа си,за да влезе в помещението,била прекъсната от телефонно обаждане...след това,тя тръгнала на някъде. Изглеждала разбързана, от страна на Джак,но нямало голямо значение за него,защото имал съвсем различна цел.Уверен в това,че тя се е отдалечила достатъчно,той се запътил, с ключа в ръка ,към малката сграда.За негов късмет,ключа,който откраднал от Наташа,пасвал на ключалката. Той отворил и се огледал,за да не го забележи някой.Когато вече бил вътре... всъщност се намирал в една малка стая,лаборатория...но наистина луксозна лаборатория.Започнал да оглежда плотовете,когато погледа му бил привлечен от някакви записки .Когато го взел,той видял под тях тампонче.И всичко това,докато вниманието му не било привлечено от някакъв шум. Тогава не огледал нищо друго, освен място,на което да се скрие.
Но не успял да намери подходящо такова,защото вратата се отворила.В онзи миг,той взел записките и тампончето,което било опаковано в прозрачен плик,и се скрил под плота,до който стоял. Когато задържал дъха си,чул как Наташа си говори по телефона с някого. Той се опитал да вземе своя телефон и да я запише. Когато успял да го направи, отново се средоточил в думите ѝ:

НАТАША: -Да...точно така.. вратата беше отворена,може някой крадец да се е промъкнал,защото преди това не намерих и
ключа.....да...да...възможно...Ноооо Г-н Лорън,няма ги записките и тампончето....да..знам...ще ви струва доста,за да го вземете. Все пак така се изхранвам.

Джак, обаче,се поместил иии...без да иска бутнал една малка,празна,стъклена епруветка.

без да иска бутнал една малка,празна,стъклена епруветка

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

В онзи миг,Наташа се обърнала към счупената епруветка..

НАТАША: -Ммм..Г-не,трябва да затварям...!

Когато затворила телефона,отворила едно чекмедже. От него извадила нож 🔪.
Тя се запътила бавно към счупената епруветка...ноо..когато се навела рязко с ножа в ръка.....

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ....

За Последен Път ВидянаOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz