ДЖАК: -ЩЕ ВИ КАЖА НЕЩО...НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ВАШЕТО МНЕНИЕ,ИСКАМ САМО МАДИСЪН ДА СЕ ВЪРНЕ - погледнал Д-р Винсънт с празен поглед и си тръгнал...През това време баща му го чакал отвън,пред кабинета,и когато го видял колко е бесен го попитал "Защо?",но той продължил към колата на Харисън,докато не усетил,че тя е затворена и се наложило да почака.
........................................................................
Когато Харисън и Джак вече били в имението,ги очаквали Мариса и Джесика.
ДЖЕСИКА: -Е?Какво стана?
Джак отишъл в стаята си,без да отговори на въпроса на майка си.
ХАРИСЪН: -Нищо...НИ-ЩИ-ЧКО.
ДЖЕСИКА: -Знаех си!
МАРИСА: -И?Какво от това,Джак си е Джак и без психолог,който да му промива мозъка с разни глупости!!!......Какво?Нищо ли няма да кажете?....или останахте без думи от това,което казах.......все тая аз отивам при Джак,за да ми разкаже по-подробно за това,което се е случило,а не просто с "НИЩО".
Мариса застанала пред вратата на Джак и навела глава с въздишка..изчакала така няколко секунди и почукала на вратата на брат си...
МАРИСА: -Джак...Мога ли да вляза?
ДЖАК: -Даа...влез...!!!
МАРИСА: -Как си?
ДЖАК: -Нашите те изпратиха,нали?
МАРИСА: -Не..нее..не разбира се!..Просто искам да знам как си.
ДЖАК: -Не знам как съм,но мисля да се върна в гората,да помогна на Ник да се измъкне от онези странни хора и да разкаже на Генералът всичко,което му се е случило....та да видим кой е бил сигурен в думите си!!!!!
МАРИСА: -Не очаквай,че ще те пусна...А и да не ме послушаш,аз пък ще кажа на мама и татко....
ДЖАК: -Яяясно,ясно...и ти си на тяхна страна,и твоят мозък промиха.....!
Джак излязъл от стаята си и се запътил към хола,където били Джесика и Харисън Лорън.
ДЖАК: -Браааво,браво...и на Мариса сте промили мозъка. До кога ще правите глупави неща...Знаете ли,изумявате ме с глупавите си постъпки....
ХАРИСЪН: -Виж Джак,ако още един път МИ ВДИГНЕШ ТОНААА,ЩЕ....
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ.......
YOU ARE READING
За Последен Път Видяна
Mystery / Thriller(ЗАВЪРШЕНА) В един обикновен град...едно имение...близначки...мистерия...видяна за последен път........... Момче вижда нещо за последен път...какво е видял...какво се е случило с него...и...защо всичко е толкова тайно и скрито от семейството...КОЕ...