част 37 "Убийство на Мадисън"

41 2 0
                                    

След това, Харисън бутнал Мадисън през прозореца на стаята ѝ. Той нагласил всичко. След като тя паднала,неговите хора я омотали в чаршаф и я пъхнали в големи черни чували. Докато едни я носели към един таен път,който се намирал зад имението(по него са пътували до града с кола,защото през пътеката било кално),други измили кръвта от стената и почвата с вода от маркуч. Все пак времето било дъждовно и нямало да се забележи,че мястото е измито. През това време един от тях,прозрял в далечината момче с алено червена роза в ръка. Те приключили с прикритието на трупа и се скрили. Когато Ник отишъл на мястото, където паднала Мадисън,тялото ѝ не било там,нямало и следи от кръв. В онзи миг,един от тях го хванал през лицето и го държали като заложник,защото той бил човекът,който Я Е ВИДЯЛ ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ. Само и единствено не се измило петното от стената,което било от кръв,вино и отрова. Получил се ефекта на балсамиране на тялото.

За Грек Лорън,обаче, историята била подчти същата. Преди да загине,той надушил,че Харисън убива хора с помощта на тази смес и искал да разкаже на Джесика или след години на внуците си,когато пораснат. Щял да им каже,че са в голяма опасност,живеейки с този опасен човек. Харисън и Грек се скарали жестоко,а в същата нощ, Грек тайно си събрал багажа и си тръгнал. Той си тръгнал,но пеш, защото пътят на излизане от градчето бил трудно проходим с автомобил,а и той не могъл да управлява кола. Харисън не го оставил намира. Той го възприел като заплаха за семейство. Настигнал го точно,когато Грек бил в близост до табелата. През това време,Бен се прибирал от работа с черния си джип и спрял,за да пикае.

 През това време,Бен се прибирал от работа с черния си джип и спрял,за да пикае

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тогава чул крясъците на Грек и се скрил зад колата си. Това което видял било,как Харисън инжектира отрова на баща си.

А докато го правил,без да иска впръснал от нея и по табелата,до която се намирали

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

А докато го правил,без да иска впръснал от нея и по табелата,до която се намирали. И така,отново с помощта на своите хора, Харисън прикрил случая.

РОРИ-: -Ами,това е цялата истина..трагична и мрачна.

Мариса и Джак не можели да повярват на това,което им разказал Генералът. Те не могли да приемат,че сестра им е мъртва.

РОРИ: -За да сте сигурни,че сестра ви е паднала по насилствен начин от прозореца.....

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ......

За Последен Път ВидянаWhere stories live. Discover now