Харисън се качил в колата си и тръгнал към Форелайн,където щял да се види с негов познат. Когато бил пред къщата на Раян, Харисън спрял колата рязко и слязъл от нея. Изтичал и натиснал звънеца.
Раян отворил вратата :ХАРИСЪН: -Хей....Как си мой приятелю...трябва да поговорим.
Дълго време Харисън бил в къщата на Раян и никой не знаел какво си говорят. Раян живял сам..отдавна загубил жена си,а и нямал деца от нея. Единственият човек,с когото го виждали,бил Харисън.
Да,това е той... изглежда като обикновен човек,ноо кой знае какъв е всъщност, след като е близък и то с Харисън Лорън.
........................................................................
В същото време, Джак се лутал из гората. Но преди това.. :Докато бил в кафенето отишъл до тоалетната, където се преоблякъл в тъмни дрехи,скъсал един потник и си направил маска на лицето от него. Но не си я сложил веднага,за да не се осъмнят....и така направил своето прикритие. Джак имал план.
1. Ще обикаля и ще търси Ник
2.Ще изчака да се свечери.
3.Ще каже на Ник какво трябва да направи,за да го измъкне от странно облечените хора.
4. Ще действат по плана на Джак.Когато започнало да се свечерява,Джак започнал да търси още по усилено. Но не открил Ник.
Не видял и странните хора.ДЖАК:- Но..,Къде са те???
Настъпила тишина....чували се само леките стъпки на Джак по изсъхналите и влажни от разстопения сняг листа.
В онзи миг някой хванал Джак така,както и Ник преди да изчезне.
Джак се озовал на крачки от мястото където бил преди секунди.
Той се огледал и бил завързан за един стол,както бил завързан Ник.
Джак си дал сметка,че е на положението на Ник и вече е невъзможно да се измъкнат.
Той се заоглеждал и зад него стоял един от странните хора.ДЖАК: -Майлкъл.....
Странникът се обърнал......
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ......
VOCÊ ESTÁ LENDO
За Последен Път Видяна
Mistério / Suspense(ЗАВЪРШЕНА) В един обикновен град...едно имение...близначки...мистерия...видяна за последен път........... Момче вижда нещо за последен път...какво е видял...какво се е случило с него...и...защо всичко е толкова тайно и скрито от семейството...КОЕ...